    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 25 Dec 2016 05:05:14 -0800 (PST)
    <1e7b3g109dixp$.dlg@myjk.org> <585baef7$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <585bcc57$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <o3gvlb$vgp$2@node2.news.atman.pl>
    <1vc2st1kdtx0n.1sjuc828h9hbz$.dlg@40tude.net>
    <o3h9q5$acc$1@mx1.internetia.pl>
    <y...@4...net>
    <o3o4ou$dnk$1@node1.news.atman.pl>
    <udw1eyal83fr$.1ec9ukghl2id1.dlg@40tude.net>
    <o3ob8f$jug$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 25 grudnia 2016 12:41:04 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Zasiusianie fotela cieżko wykryc monitoringiem. Uwalaną gównem dupę tym
    > bardziej. Pewno można zainstalować jakieś czujniki, ale wpływu na to kto
    > wejdzie do auta nie masz, a liczba ludzi którzy mają dośc kasy by płacić
    > wszelkie kary rośnie. Do autonomicznych taksowek wymagany jest pewnien
    > poziom kultury osobistej. Z tym może być problem.

    Podejrzewam, że szybko nastąpi ujednolicenie norm i standardów co pozwoli na pracę
    niezależnych od producentów aut, firm wynajmujących te samochody. Te firmy będą miały
    rozproszone (podobnie jak teraz anteny sieci komórkowych) "garaże", gdzie po
    zakończeniu kursu auto będzie wracało na ekspresowy przegląd, sprzątanie,
    "zatankowanie" i będzie gotowe, gdy kolejny klient po nie "zadzwoni".
    Ponad standardowe zanieczyszczenie będzie obciążało konto abonenta, który oddał auto.