  • Data: 2016-12-26 07:35:59
    Temat: Re: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2016 o 23:05, Tomasz Pyra pisze:

    > Co się nijak nie skaluje?
    > Oprogramowanie wykonuje się raz i potem się je utrzymuje, a koszty tego są
    > pratkycznie jednakowane bez znaczenia, czy użyte to będzie w 100 autach czy
    > w 100mln.
    > Więc skaluje się doskonale.

    Nie, nie, nie. Mówimy o "znakach" a nie syntetycznym kierowcy.

    > Znaki przy drodze można zastąpić bazą GIS z informacjami gdzie jak należy
    > jechać. Żadna infrastruktura przy drodze nie będzie potrzebna.

    Szczerze - nie wydaje mi się. Jakby to było takie fajne, to by już
    działało na kolei zamisat robić ETMS.

    > Samochody autonomiczne mogłoby korzystać z tych informacji bezpośrednio, a
    > samochody kierowcane przez ludzi, wyświetlać te informacje na takiej
    > zasadzie jak obecnie Opel Eye czy podobne systemy.

    Jak wyżej.

    > Obecnie nie ma jakiś dużych możliwości.

    Wyłącz prąd w calej Europie na 2 tygodnie to pogadamy;)

    > A samochody autonomiczne to już będzie zupełnie inna bajka - tu można
    > samochodów użyć w ataku przeciw konkretnym celom cywilnym czy wojskowym.
    > Zrobić taki zamach podobny jak w Berlinie, tylko z użyciem nagle i
    > jednocześnie ogromnej ilości samochodów.
    > To już będzie prawdziwie niebezpieczne.

    Można. Ale wiele rzeczy można, a jakoś się tego nie robi. W każdym razie
    nie sądzę, żeby akurat to było powodem nieprzyjęcia się autonomicznych
    samochodów.

    Shrek