-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Czy adBlue juz jest obowiazkowy w nowych osobowkach?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <585a5238$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<o3dkpo$qjr$1@news.chmurka.net>
<4...@g...com>
<o3g0e7$agn$1@dont-email.me>
<1dwo9v7z4ue6j$.1qjg2mc5zemiw.dlg@40tude.net>
<1e7b3g109dixp$.dlg@myjk.org> <585baef7$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<585bcc57$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 22 Dec 2016 14:58:49 +0100
Message-ID: <6...@m...org>
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 178.43.39.98
X-Trace: 1482415049 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15203 178.43.39.98:62878
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2761507658
X-Received-Bytes: 2340
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2595881
[ ukryj nagłówki ]Thu, 22 Dec 2016 13:51:32 +0100, J.F.
> I dlatego wlasnie samego elektryka nie kupie.
> Chyba, ze jako drugie auto.
> A i tak musi byc dobrze dobrane - bo powiedzmy zdarzy mi sie w jeden
> dzien przejechac 50 km, to profilaktycznie nalezy kupic auto z
> zasiegiem 100km na nowym akumulatorze.
> I jeszce sprawdzic przed zakupem czy te 100km jest prawdziwe :-)
T3 ma dawać w podstawie 300km. Znacznie więcej niż potrzeba autom miejskim
o których była główna dyskusja.
>>Wg mnie hybrydy to ślepa uliczka.
> A na moj gust to bardzo celowa.
Celowa, żeby tylko nie rezygnować ze spalinówek, ale nadal ślepa. Daleko
jestem od teorii spiskowych, jednak dziwi mnie niechęć producentów
samochodów spalinowych do elektryczności.
> Moze kiedys, jak stacji przybedzie, a ladowac da sie w 15 minut ...
> to bedzie sens wieksze aku zamiast hybrydy.
> Gdzies tam jeszcze pomysl ogniwa paliwowego sie czai.
Ta droga jest już znacznie sensowniejsza niż hybryda jeśli chodzi o
szybkość tankowania, ale czy lepsza niż akumulatory, to już tak do końca
przekonany nie jestem.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.16 16:15 J.F.
- 22.12.16 17:37 Shrek
- 22.12.16 17:40 Shrek
- 22.12.16 19:04 Tomasz Pyra
- 22.12.16 19:44 Bolko
- 22.12.16 19:56 Tomasz Pyra
- 22.12.16 20:24 Cavallino
- 22.12.16 20:33 re
- 22.12.16 20:33 Tomasz Pyra
- 22.12.16 20:52 re
- 23.12.16 01:26 RadoslawF
- 23.12.16 02:28 Zenek Kapelinder
- 23.12.16 09:11 ToMasz
- 23.12.16 10:35 Miroo
- 23.12.16 10:41 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=