  • 31. Data: 2010-12-14 19:47:10
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    LEPEK wrote:
    > Po grzyba odśnieżać miejsca na parkingu do gołej ziemi? Żeby się potem
    > denerwować, że ktoś na nich stanie? Przecież zwykle jak by nie było
    > zaśnieżone to wyjechać się da jedynie udeptując kawałki śladów dla opon
    > i voila! Odpada problem frustracji po powrocie z pracy, odpada problem z
    > wynoszeniem tego śniegu, buty to sobie po drodze i tak uwalisz
    > śniegiem... Co takimi, jak wy kieruje?

    Widuję dwóch gości z letnim prawem jazdy.
    Parkują od pierwszego płatka śniegu do plus 10 stopni na stałe.
    Ale regularnie odśnieżają swe wehikuły - jeden to stary trabant, drugie
    to całkiem współczesny ford.
    Pr zy czym NIGDY nie ruszą swoich dup, by odśnieżać gdy śnieg pada lub
    ledwo co spadł.
    ZAWSZE czekają aż się zmrozi na kilkunastocentymetrową skorupę i dopiero
    wtedy walczą szpadlami z lodem, by oczyścić asfalt wokół ich
    nieruchomości. (zazwyczaj dzień po ich heroicznych wyczynach trwających
    parę godzin pada śnieg, bo robią to gdy pogoda się klaruje przed
    nadejściem frontu z opadami)

    W tym roku zadalem im pytanie dlaczego nie szuflą w 5 minut śnieg won z
    drogi, a parę godzin szpadlem lód.
    Głupawo się uśmiechali - chyba nie rozumieli pytania...

    Dlatego sądzę, że nie dowiesz się, dlaczego ktoś stojący na publicznym
    parkingu sądzi,
    iż ma prawo do miejsca tylko dlatego, że je dobrowolnie odśnieżył...

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2010-12-15 08:20:47
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "LEPEK" <n...@n...net> wrote in message
    news:4d0769b6$1@news.home.net.pl... W dniu 2010-12-13 20:24, kogutek pisze:
> [...]
    > voila! Odpada problem frustracji po powrocie z pracy, odpada problem z
    > wynoszeniem tego śniegu, buty to sobie po drodze i tak uwalisz śniegiem...

    Nie wypowiem sie, jak to wyglada u kogutka, ale w poprzednim miejscu mojego
    zamieszkania przy posesji byl spory teren i kazdy mial "zaklepane" miejsce
    do parkowania. I jakby mi sasiad stanal na odsniezonym, to tez bym sie
    wkurzyl.

    --
    Axel

  • 33. Data: 2010-12-15 15:19:56
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości news:4d0769b6>
> [...]
    > jakiegoś prawa do tego miejsca? NIE? No to pomyśl, kto na nim może
    > stawać - KAŻDY. A za twoją mściwość, to jeszcze powinieneś pecha mieć.
    Kazdy to moze odsniezyc "swoje" miejsce, nie?

> [...]
    > voila! Odpada problem frustracji po powrocie z pracy, odpada problem z
    > wynoszeniem tego śniegu, buty to sobie po drodze i tak uwalisz śniegiem...
    Bo ulica nalezy do miasta a miejsca parkingowe nie. Wiec jak przejezdza plug
    to caly syf z ulicy zmiata na jedna albo druga strone ulicy.
    Zeby wyjechac z miejsca parkingowego trzeba nieraz sie przebic przez 40 cm
    zaspe usypana przez plug.
    Jesli kazdy odsniezy miejsce na jedno auto, nie bedzie problemu z
    zaparkowaniem, nie?
    Ale takie cfaniaczki jak ty, parkuja na odsniezonych miejscach, bo przeciez
    taki placyk jest niczyj.
    Nie rozumiem takich burakow, bozia raczek nie dala? Wstyd lopata pomachac?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 34. Data: 2010-12-15 15:23:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > news:4d0769b6> A poza tym wszyscy zdrowi? Twoje to miejsce? Wykupione?
    > Wynajęte? Na
    > Kazdy to moze odsniezyc "swoje" miejsce, nie?

    "Swoje" to będziesz miał jak sobie je wykupisz.

  • 35. Data: 2010-12-15 15:57:18
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "Swoje" to będziesz miał jak sobie je wykupisz.
    To bede mial _swoje_.
    Cudzyslow byl po to zeby czytajacy zrozumial, ze chodzi o miejsce
    odsniezone.
    Zreszta kluczowe jest slowo odsniezyl.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 36. Data: 2010-12-15 16:08:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To bede mial _swoje_.
    > Cudzyslow byl po to zeby czytajacy zrozumial, ze chodzi o miejsce
    > odsniezone.

    A Ty zrozum, że odśnieżenie miejsca w żaden sposób nie zmienia jego
    publicznej dostępności, ani Twoich praw do niego.
    Jak nie miałeś żadnych, tak nadal nie masz.

  • 37. Data: 2010-12-15 16:17:52
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > A Ty zrozum, że odśnieżenie miejsca w żaden sposób nie zmienia jego
    > publicznej dostępności, ani Twoich praw do niego.
    > Jak nie miałeś żadnych, tak nadal nie masz.
    Ja to wiem, wkurwia mnie tylko cfaniactwo.
    Jesli kazdy odsniezy jedno miejsce to na calej ulicy nie bedzie problemu,
    rozumiesz?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 38. Data: 2010-12-15 16:18:56
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-14 12:18, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że dalej nie wiesz, czy Franek zaparkował np. pomiędzy
    > już stojącymi krzywo dwoma samochodami,
    > które potem odjechały.

    Jak stoi 1/2 samochodu od latarni albo od śmietnika? Ewentualnie stoi na
    drodze na. tzw. przylepkę (w miejscu w którym nie powinien już
    parkować)?! Jak zostawia < 1m chodnika do przejścia?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 39. Data: 2010-12-15 16:36:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja to wiem, wkurwia mnie tylko cfaniactwo.

    Nadal nie rozumiesz.
    To nie jest żadne cwaniactwo, to Twoje oczekiwania (że ktoś nie wjedzie na
    miejsce, bo Ty je odgarnąłeś) to czyste frajerstwo i naiwność.

  • 40. Data: 2010-12-15 16:55:04
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > To nie jest żadne cwaniactwo, to Twoje oczekiwania (że ktoś nie wjedzie na
    > miejsce, bo Ty je odgarnąłeś) to czyste frajerstwo i naiwność.
    Bo ciezko samemu odgarnac snieg dookola swojego auta?
    Spoko, nastepny cfaniaczek, ktory zaparkuje na odsniezonym przeze mnie
    miejscu bedzie musial przerzucic 3 razy wiecej sniegu :)
    Ale zaczynam rozumiec Twoj punkt widzenia, konczy sie na czubku wlasnego
    nosa.

    pozdr

    --
    Bartek