  • 41. Data: 2010-12-15 17:00:01
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Bo ciezko samemu odgarnac snieg dookola swojego auta?

    Nie dookoła swojego, tylko dookoła zaśnieżonego miejsca parkingowego jeśli
    już.
    Nikt nie ma obowiązku wyręczać właściciela parkingu.
    A musiałby być idiotą, jeśli chciałby wjechać na miejsce zaśnieżone, jeśli
    takie samo obok jest odśnieżone.

    A do wyjechania widać odgarnianie nie było potrzebne.

  • 42. Data: 2010-12-15 17:41:20
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-15 16:55, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Bo ciezko samemu odgarnac snieg dookola swojego auta?
    > Spoko, nastepny cfaniaczek, ktory zaparkuje na odsniezonym przeze mnie
    > miejscu bedzie musial przerzucic 3 razy wiecej sniegu :)
    > Ale zaczynam rozumiec Twoj punkt widzenia, konczy sie na czubku wlasnego
    > nosa.

    Chyba masz coś z głową? To są miejsca publiczne każdy staje tam gdzie mu
    wygodnie, byle z poszanowaniem zasad współżycia społecznego (czyli
    zajmuje np. jedno miejsce a nie 2). Odgarniaj śnieg na swojej posesji,
    anie na publicznej drodze.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 43. Data: 2010-12-15 20:15:46
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:iear2b$cb6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wygodnie, byle z poszanowaniem zasad współżycia społecznego (czyli zajmuje
    > np. jedno miejsce a nie 2). Odgarniaj śnieg na swojej posesji, anie na
    Jak nie odgarne to nie wjade, czytasz calosc czy tylko tak pitolisz?
    Plug zgarnia z jezdni na miejsca parkingowe.
    Jak chcesz na nie wjechac to musisz odgarnac.
    Rozumiesz teraz? Kazdy wjezdza bo tak jest latwiej.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 44. Data: 2010-12-15 20:20:30
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Nie dookoła swojego, tylko dookoła zaśnieżonego miejsca parkingowego jeśli
    > już.
    A, widze, ze tniemy wybiorczo :)
    Cudzyslow ci zniklo
    > Nikt nie ma obowiązku wyręczać właściciela parkingu.
    > A musiałby być idiotą, jeśli chciałby wjechać na miejsce zaśnieżone, jeśli
    > takie samo obok jest odśnieżone.
    Nie ma wlasciciela. A skoro sam twierdzisz, ze nie ma roznicy czy odsniezone
    czy nie to po kij wjezdzasz tam gdzie sie ktos lopata namachal?
    Jesli kazdy odgarnie jedno miejsce to odsniezony bedzie caly parking.
    Ale latwiej takiemu kutasinie wjechac na odsniezone niz samemu to zrobic.

    > A do wyjechania widać odgarnianie nie było potrzebne.
    Zeby wjechac, musisz odgarnac.
    Rozumiesz tekst pisany?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 45. Data: 2010-12-15 20:57:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie ma wlasciciela. A skoro sam twierdzisz, ze nie ma roznicy czy
    > odsniezone czy nie to po kij wjezdzasz tam gdzie sie ktos lopata namachal?

    Bo łatwiej.
    A Ty myślałeś, że świat istnieje po to, abyś łatwiej miał Ty osobiście?

    > Jesli kazdy odgarnie jedno miejsce to odsniezony bedzie caly parking.
    > Ale latwiej takiemu kutasinie wjechac na odsniezone niz samemu to zrobic.

    Bez dwóch zdań.
    Przy czym te epitety wyłącznie pod adresem klienta, który uważa że sobie
    zarezerwował miejsce, bo je kiedyś odgarnął.

    > Zeby wjechac, musisz odgarnac.

    To on Ci wjechał w trakcie odgarniania?
    Czy jednak jakaś przerwa czasowa była?

    > Rozumiesz tekst pisany?

    Ja tak.
    Ale Ty masz duży problem i z pisaniem i z rozumieniem tego czego żądasz.

  • 46. Data: 2010-12-15 22:47:00
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Bo łatwiej.
    > A Ty myślałeś, że świat istnieje po to, abyś łatwiej miał Ty osobiście?
    Dulszczyzna z ciebie wychodzi.
    Ja sobie zycie ulatwiam ale widze, ze coraz czesciej spotykam takich dupkow
    jak ty, myslacych, ze sa naj... i wszystko im wolno.

    Ale spoko tacy szybko sie ucza o ile maja dosc rozumu.

    > Bez dwóch zdań.
    > Przy czym te epitety wyłącznie pod adresem klienta, który uważa że sobie
    > zarezerwował miejsce, bo je kiedyś odgarnął.
    Nie takie epitety wobez klienta, ktory uwaza, ze mu wszystko wolno. Takze
    twarza w twarz.

    > To on Ci wjechał w trakcie odgarniania?
    > Czy jednak jakaś przerwa czasowa była?
    No byla i co z tego?
    Rozumiesz o czym pisze? O zasadach jakie powinny obowiazywac w
    spoleczenstwie. O tym, ze trzeba patrzec dalej niz czubek wlasnego nosa.
    Kiedys istnialo cos o nazwie "czyn spoleczny" ale widze, ze za mlody jestes
    zeby o czyms takim pamietac.

    > Ja tak.
    > Ale Ty masz duży problem i z pisaniem i z rozumieniem tego czego żądasz.
    Taak? A popatrz ludzie na osiedlu jakos nie mieli z tym problemu.
    Ale zawsze, widze, znajdzie sie jakis Cavallino... niestety.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 47. Data: 2010-12-15 23:46:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > coraz czesciej spotyka się takich dupkow jak ja, myslacych, ze sa naj... i
    > wszystko im wolno.

    Niestety.
    I jeszcze pyskują na grupach że ich sąsiedzi nie podzielają tej opinii.

    > Ale spoko tacy szybko sie ucza o ile maja dosc rozumu.

    Jakby mieli, to by głupot nie wygadywali.

    > Nie takie epitety wobez klienta, ktory uwaza, ze mu wszystko wolno.

    No właśnie - to ten sam.

    BTW: Słyszałem o różnych sposobach nabywania prawa własności, kupno,
    zasiedzenie, ale odgarnięcie śniegu z kawałka terenu to jest jakiś nowy hit.

    > No byla i co z tego?

    No to, że jak wyjechałeś, to straciłeś wszelkie prawa do tego kawałka
    parkingu.

    > Rozumiesz o czym pisze? O zasadach jakie powinny obowiazywac w
    > spoleczenstwie.

    Uważasz, że mają być takie, jakie Ty sobie ustalasz sam ze sobą?
    LOL !!!!
    Takiego egocentryka to jeszcze nie widziałem.

    > Taak? A popatrz ludzie na osiedlu jakos nie mieli z tym problemu.

    Chyba jednak mają, skoro pyszczysz po grupach na nich.

  • 48. Data: 2010-12-16 00:19:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

> [...]

    > Plug zgarnia z jezdni na miejsca parkingowe.
    > Jak chcesz na nie wjechac to musisz odgarnac.
    > Rozumiesz teraz? Kazdy wjezdza bo tak jest latwiej.

    Bartek po co dyskutujesz z idiotami?

  • 49. Data: 2010-12-16 00:23:32
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-15 20:15, Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    > Plug zgarnia z jezdni na miejsca parkingowe.
    > Jak chcesz na nie wjechac to musisz odgarnac.
    > Rozumiesz teraz? Kazdy wjezdza bo tak jest latwiej.

    Na drodze publicznej działa to tak:

    1. Odgarniasz śnieg -> wjeżdżasz
    2. Odjeżdżasz -> zwalniasz miejsce -> inny samochód wjeżdża (lub nie)

    Jak ci to nie odpowiada to może zaznacz "pseudo swoje" miejsce moczem
    (jak pieski) ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 50. Data: 2010-12-16 08:40:24
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: Jan <k...@p...com>

    W dniu 12/13/10 17:19, Robert_J pisze:
    > ...parkowanie z fasonem, zajmując dwa miejsca? (...)

    Ułatwianie życia SOBIE staje się zadaniem
    podstawowym w czasach obecnych. Tak sądzę
    na podstawie zaniku sfery działania zwanej
    - u nas kiedyś - urbanistyką. U nas. Bo w krajach
    lepiej zorganizowanych urbanistyka jest obecna,
    inaczej drogi by im się całkiem zatkały, bo mają
    większą gęstość zaludnienia. Dominują u nas
    zasobni w forsę, a to ostatnio nie idzie w parze
    z wyobraźnią przestrzenną ani też z instynktem
    społecznym. A ściślej - z instynktu społecznego
    osobom tym pozostało tylko parcie do żłoba,
    byle tam się dostać przed innymi. To tzw. developerzy.

    Mamy co mamy. Nie ma wyjścia, trzeba edukować
    się nawzajem. Znajomy ciężarowiec wyszedł
    z treningu na parking, a tu mu ktoś zastawił
    samochód swoim, i to tak, że wyjazd był całkiem
    niemożliwy. Skrzyknął więc jeszcze trzech kolegów
    i razem przenieśli to zastawiające wyjazd auto
    między dwa drzewa, tyłem i przodem do drzew.
    To akurat było możliwe, bo samochód ten był lekki,
    zdaje się maluch (to było z 10 lat temu).
    Wypadało jakieś 160 kg na jednego. Na martwy ciąg
    go wzięli i przedreptali z nim kilka metrów.
    Dopingowała ich wizja zakłopotanego właściciela,
    kiedy to zobaczy.

    Zawsze można wymyślić coś inteligentnego, nie
    można od razu przecinać opon.

    Pozdrawiam,

    Jan