  • 21. Data: 2010-12-14 08:38:51
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kogutek

    > Chyba tylko wtedy jak nikt z nich nie wysiada. Z reguly ktores drzwi
    > trzeba otworzyc. Wykup sobie pare godzin na placu i niech Cie instruktor
    > nauczy parkowania. Wez kup duza paczke zapalek. Jest w niej 10 malych
    > paczk. Ustaw ronolegle do siebie pudelka z 1 centymetrowym odstepem.

    Strasznie się nawymądrzałeś tylko nie zwróciłeś uwagi na drobny fakt, że
    stając pod kątem można dojechać przodem (tyłem) na 5 cm do krawędzi
    parkingu, bo i tak da się wysiąść (pomijając jeden przypadek i tylne
    drzwi). Jeśli stajesz prostopadle to nie możesz stanąć 5 cm od krawędzi
    parkingu, bo nie wysiądziesz, czyli wychodzi mniej więcej na to samo, bo
    musisz stanąć dalej. A dzięki temu, że łatwiej wjechać i wyjechać jest
    spora szansa, ze miejsca zrobi się więcej, bo nawet fajtłapy sobie
    poradzą.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-12-14 09:00:47
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ...parkowanie z fasonem, zajmując dwa miejsca? Mam już chyba obniżony próg
    > irytacji na ten rodzaj chamstwa, to chyba dlatego że z okna widzę parking
    > pod blokiem :-). Olałbym to, gdyby nie fakt, że u nas zawsze jest deficyt
    > miejsc parkingowych.

    A gdzie jest?

    Czasem trzeba zrobić dwie, trzy rundki żeby
    > wieczorem postawić auto. Ostatnio mistrzostwem świata okazała się
    > paniusia, która mietkiem zajęła... trzy miejsca!

    Nie wiem dlaczego, ale spodziewałem się kobiety...
    Sam widziałem przypadek zatarasowania drogi przez zaparkowanie
    w taki sposób, że samochody musiały jechać po chodniku,
    żeby owe auto ominąć. Nawet poczekałem (5min) kto tak zaparkował.
    Nie omyliłem się - blondynka. Na moją uwagę zareagowałea
    z naturalnym blondyńskim uśmiechem - "Ja tylko na chwilkę"

  • 23. Data: 2010-12-14 10:31:54
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Tylko realizacja jakaś taka ..ujowa. To, odpowiednio duże, klei się na
    > przedniej szybie, na wysokości wzroku kierowcy. Do tego, naklejka powinna
    > być z papieru/folii, z których robi się plomby gwarancyjne. Wtedy zerwanie
    > tego mocno podnosi ciśnienie, bo cholerstwo schodzi jedynie kawałeczkami
    > po 1mm?.

    Tak się zastanawiam ile Wam jeszcze szczęścia na takie wybryki zostało...

  • 24. Data: 2010-12-14 10:35:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl>

    > Jednak bardziej od w/w irytuje mnie jeden z sasiadow, ktory namietnie
    > parkuje na tzw. zyletke i to dotyczy zarowno stawania obok jak i na
    > zderzaku -

    O to to :-)

  • 25. Data: 2010-12-14 10:46:09
    Od: z <z...@g...pl>

    Robert_J pisze:
    > ...parkowanie z fasonem, zajmując dwa miejsca?

    Odśnieżyłem miejsce parkingowe które było równoległe do jezdni ale
    odśnieżyłem dalej na trawnik i zaparkowałem prostopadle. Było miejsca
    tylko na pół samochodu (tak zaparkowali) Pomyślałem że sąsiedzi
    "zacykną" o co mi chodzi. Można stawiać prostopadle czy pod skosem i tak
    nie widać podłoża (trawę 10 cm pod lodem i tak to wali) a zmieści się
    więcej aut.
    Gdzie tam nie zacyknęli. Miejsc i tak mało a teraz jeszcze sterty śniegu
    zajmują.

  • 26. Data: 2010-12-14 11:51:39
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wszystko ładnie, pięknie,
    > tylko jak stwierdzicie kto pierwszy źle zaparkował ?
    > Pierwszy parkuje jak fleja, drugi staje obok niego,
    > bo inaczej nie może (czyli np. z linią między kołami),
    > ten pierwszy odjeżdża, nr 2 zostaje jako ten co nie umie
    > zaparkować ?

    Dlatego napisałem że w ewidentnych przypadkach :-). Czyli
    parking masz prostopadły do jezdni a Franek staje pod skosem
    i zajmuje dwa miejsca, na dodatek jeszcze jak mu zwrócisz
    uwagę to zbluzga...

  • 27. Data: 2010-12-14 11:54:41
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Zgadzac sie z sasiadami i skutecznie kolesia wyedukowac
    > zostawiajac mu 1cm z kazdej strony

    Najlepiej zdezelowanymi 126p ;-). Wtedy parę dni postoi ;-)

  • 28. Data: 2010-12-14 12:00:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ale wystarczy teraz zaparkować przy jej przednim i tylnym
    > zderzaku prawidłowo :-).

    Latem jednego tak właśnie zastawiłem. Wiem, to złośliwość,
    ale gnój jechał przede mną i wjechał w jedyne dwa wolne
    miejsca pod blokiem. Postawił po skosie na obu i wylazł do
    żabki. Zwracam uwagę żeby poprawił auto bo nie mogę postawić
    obok, a cham do mnie z mordą żebym się odpierdolił. To co
    robię? Stawiam auto za jego tyłem, wzdłuż jezdni ( na
    szczęście nasz parking jest szeroki, za stojącym prostopadle
    można jeszcze na styk postawić auto równolegle do jezdni i
    nie będzie wystawało) i idę do domu na obiad :-). Stał dobre
    pół godziny, a co się napluł to jego ;-). Zakupy mu się
    przeciągnęły...

  • 29. Data: 2010-12-14 13:09:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że dalej nie wiesz, czy Franek zaparkował np. pomiędzy
    > już stojącymi krzywo dwoma samochodami,
    > które potem odjechały.

    Jak bluzga to raczej jego wlasna inicjatywa.

  • 30. Data: 2010-12-14 13:57:06
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-13 20:24, kogutek pisze:
    > Odkopalem dzisiaj samochod.
    > Uprzatnolem snieg. Pojechalem. Wracam a na odsniezonym miejscu ..uj saciad
    > stanal. Poszedlem grzecznie do niego z sipa zeby mi odsniezyl miejsce na ktorym
    > on zawsze staje. To sie nadal jak arbuz. Odsniezylem jeszcze raz. Nie bede sie
    > gnoja prosil. Caly snieg wywalilem mu za samochod. ma sterte ponad kolana. Jutro
    > sie zesra jak bedzie do roboty jechal.

    A poza tym wszyscy zdrowi? Twoje to miejsce? Wykupione? Wynajęte? Na
    wyłączność? Czy z racji, że narobiłeś się zupełnie bez sensu nabywasz
    jakiegoś prawa do tego miejsca? NIE? No to pomyśl, kto na nim może
    stawać - KAŻDY. A za twoją mściwość, to jeszcze powinieneś pecha mieć.

    Po grzyba odśnieżać miejsca na parkingu do gołej ziemi? Żeby się potem
    denerwować, że ktoś na nich stanie? Przecież zwykle jak by nie było
    zaśnieżone to wyjechać się da jedynie udeptując kawałki śladów dla opon
    i voila! Odpada problem frustracji po powrocie z pracy, odpada problem z
    wynoszeniem tego śniegu, buty to sobie po drodze i tak uwalisz
    śniegiem... Co takimi, jak wy kieruje?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański