  • 141. Data: 2010-12-22 12:57:33
    Temat: Re: Czy Was też irytuje....
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Widac, ze nigdy nie stales 15 minut w korku liczac autobusy, ktore mijaly
    > cie buspasem. Jesli do tego te autobusy odjezdzaja co 10 minut, nie widze
    > problemu w przesiadce na komunikacje miejska.

    Twój optymizm mnie przerasta :-)

  • 142. Data: 2010-12-22 12:59:06
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Znaczy przez te małe drzwi wjeżdżają ???

    Znaczy zostawiają na przystanku autobusowym blokując go, nieraz nawet z
    włączonym silnikiem.

    > W mieście nie ma parkingów ?

    No paczpan, jakoś nie ma dla wszystkich.

    > U nas też jest promowane

    Nie jest, bo...

    > Korzystanie z komunikacji masowej bardziej uciążliwe jest i tyle.

    O.

    --
    pzdr, Eli

  • 143. Data: 2010-12-22 13:06:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/12/2010 11:57, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Twój optymizm mnie przerasta :-)

    Pisales o zachodzie, mieszkam na zachodzie, od lat do roznych prac na
    rozne sposoby dojezdzam.

    Mozesz oczywiscie przytoczyc jakis sensowny kontrargument, zacznij moze
    od zapewnienia mi bezplatnego parkingu w centrum miasta.

    Kamil

  • 144. Data: 2010-12-22 14:14:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Pisales o zachodzie, mieszkam na zachodzie, od lat do roznych prac na
    > rozne sposoby dojezdzam.

    Ale .... zachodzie Polski ? To chyba nie ma różnicy, na wschodzie jest tak
    samo :-)))

    > Mozesz oczywiscie przytoczyc jakis sensowny kontrargument, zacznij moze od
    > zapewnienia mi bezplatnego parkingu w centrum miasta.

    Rety, jak ktoś ma tak poważny problem z parkowaniem to komunikacja masowa
    może być dla niego mniej uciążliwa. Ciągle tylko o prostą opłacalność
    chodzi.

  • 145. Data: 2010-12-22 14:39:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/12/2010 13:14, niusy.pl wrote:

    > Ale .... zachodzie Polski ? To chyba nie ma różnicy, na wschodzie jest
    > tak samo :-)))

    Przezabawny jestes, naprawde sie usmialem. Mozemy wrocic do rozsadnej
    dyskusji?

    > Rety, jak ktoś ma tak poważny problem z parkowaniem to komunikacja
    > masowa może być dla niego mniej uciążliwa. Ciągle tylko o prostą
    > opłacalność chodzi.

    Oplacalnosc jest taka, ze moj bilet miesieczny kosztuje 40 funtow. Czyli
    tyle, ile ubezpieczenie samochodu, ktory dodatkowo traci na wartosci,
    zuzywa paliwo, trzeba go serwisowac i co jakis czas naprawic.

    Kamil

  • 146. Data: 2010-12-22 14:53:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Oplacalnosc jest taka, ze moj bilet miesieczny kosztuje 40 funtow. Czyli
    > tyle, ile ubezpieczenie samochodu, ktory dodatkowo traci na wartosci,
    > zuzywa paliwo, trzeba go serwisowac i co jakis czas naprawic.

    To jeszcze chodzi Ci o to, by ludzie nie posiadali samochodów ??? Jeśli tak
    to zupełnie nie zrozumiałem intencji. Podejrzewałem, że chodzi o dojazdy do
    pracy generujące najwięcej korków.

  • 147. Data: 2010-12-22 14:55:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/12/2010 13:53, niusy.pl wrote:

> [...]
    > tak to zupełnie nie zrozumiałem intencji. Podejrzewałem, że chodzi o
    > dojazdy do pracy generujące najwięcej korków.

    Znam sporo ludzi, ktorzy samochodu nie maja bo po co? Mieszkaja w
    miescie, pracuja w miescie, wszedzie dojada komunikacja miejska, a nie
    musza martwic sie o parkingi, przeglady i cala reszte. Te pare razy do
    roku na wakacje wypozycza sobie jakis.

    Mam samochod, ale sam nieraz wole autobusem podjechac do miasta. Mniej
    czasu stoje na przystanku, niz szukam wolnego miejsca w centrum.

    Kamil

  • 148. Data: 2010-12-22 22:40:00
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2010-12-21 13:58, ptoki pisze:

    > A to co opisales to wynik tego ze ci co mieli planowac i przewidywac
    > (nazwijmy ich urzednikami) nie robili tego za co wzieli zaplate.
    > Trudno miec pretensje do ludzi ze kupili sobie samochod i go uzywaja
    > mniej lub bardziej.

    I to jest pewne. Że tak zrobili. Przejaw takiej nieporadności
    to sposób na brak parkingów. Zamiast organizować parkingi
    stawia się znaki zakazu parkowania. Tyle że nie dla wszystkich.
    Nasz kraj jest ojczyzną wielu malutkich plemion. A każde takie
    plemię foruje swoich, a sekuje obcych. Jak się tworzy zakaz,
    to zaraz poniżej znaku jest opisany wyjątek.

    Jan

  • 149. Data: 2010-12-23 08:10:17
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > plemię foruje swoich, a sekuje obcych. Jak się tworzy zakaz,
    > to zaraz poniżej znaku jest opisany wyjątek.

    Wiem Polska to dziki kraj?!

  • 150. Data: 2010-12-29 08:58:24
    Temat: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci news:

    > No to malo w zyciu widziales.

    Za to duzo bajek czytam.
    Z miejsca pachnacych absurdami.

    > No i probowal. Sasiad okazal sie burakiem.

    Ma prawo.
    Ale moze "rozmowa" polagala na "spadaj z mojego miejsca", wiec kazdy by sie
    zbiesil i olal taka propozycje.

    > Tutaj ponownie pokazujesz ze nie rozumiesz o czym piszesz.

    Nie - to Ty nie rozumiesz co czytasz.

    >Nikt tu nie
    > twierdzi ze odsniezenie daje jakies prawa.

    Oczywiscie ze pisze.
    Cala ta irytacja dokladnie tym jest spowodowana, ze odsniezajacy tak sobie
    ubzdural.

    > Nie chcial zyskac.

    Chcial.

    > Mial to juz od zawsze.

    Nie kupil, to nie mial i nadal nie ma.
    Nic sie nie zmienilo.

    > Nie znasz

    Znam.
    Fobie i zwyczaje watkowtórcy i jego potrzeby mam gdzies.
    Mnie irytuje tylko jego roszczeniowa postawa.

    > Podziwiam twoj upor w przekonywaniu mnie ze to co doswiadczam jest
    > nieistniejace.

    Mam gdzies przekonanie kogokolwiek.
    Tlumacze tylko matolom, którzy nie moga tego pojac, ze nie maja zadnych praw
    do miejsca w którym parkuja samochód, jesli ich nie nabeda w ten czy w inny
    sposób.
    Pomachanie szufla takim sposobem nie jest.

    > Alez sa. Stan faktyczny jest taki ze samochody zawsze stoja w tych
    > samych miejscach.

    Nie ma to zadnego znaczenia.
    Moga, nie musza, zadnych praw w ten sposób sie nie nabywa.