  • Data: 2010-12-18 05:03:29
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Miko&#179;aj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> wrote in message

    > Kogutek mówi&#179; o osiedlowym parkingu, gdzie ka&#191;dy z s&#177;siadów
    > ca&#179;y rok parkuje na tych samych miejscach. Tymczasem w zimie,
    > gdy Kogutek od&#182;nie&#191;y&#179; swoje miejsce jego s&#177;siad zaparkowa&#179;
    mu
    > na tym miejscu zostawiaj&#177;c wolne miejsce nieod&#182;nie&#191;one...
    >
    > Nie wysilaj si&#234; wi&#234;c na jakie&#182; bajki bo wiadomo doskonale o co
    chodzi.

    To nie bylo miejsce na osiedlowym parkingu tylko podworko. Sprawa juz
    zalatwiona. Dzisiaj sasiad wymiekl i odkopal samochod. W dniu w ktorym postawil
    na odsniezonym miejscu zajelo by mu to z 10 minut bo snieg byl swiezy i sypki.
    Dzisiaj prawie trzy godziny ryl w zbyrlonym i zmarznietym sniegu. Nauka nie
    poszla w las. Wygryzl do betonu w dwoch miescach. W tym co ja zwyczajowo stawiam
    i swoje. Na dodatek uprzatnal dolazd do obudwu miejsc. Podejrzewam ze to
    odchoruje. Picowa byla dzisiaj straszna. Rozmawialem dzisiaj z dozorca. Mowi ze
    nie ma w zakresie obowiazkow sprzatania sniegu na calym podworku. Ma zrobic zeby
    ludzie z klatek mogli wyjsc i dojsc do bramy. Ale jak by mu kazdy dal dyche ( 14
    samochodow) to by zrobil zeby przez miesiac nie bylo problemu z parkowaniem
    albo wyjechaniem z podworka. Oczywiscie sprawa nie do zalatwienia bo ci z konca
    podworka chca dac ale ci co maja blisko do bramy nie chca. Kur... jego mac. To
    takie proste. Kazdy daje dyche i mamy posprzatane. To nie. zawsze sie musi z
    trzech debli znalezc. I zeby ci co nie chca dac jezdzili najgorszymi
    samochodami. To bym zrozumial ze biedni. Ale to takie cioly co od niedawna w
    miescie mieszkaja i mysla ze im sie wszystko nalezy darmo. Co roku slysze od
    glupkow z znowu zima zaskoczyla drogowcow. Drogowcy nie maja zadnej szansy zeby
    wygrac z zima. Zawsze ich zaskoczy. Jak by ludzie mieli instynkt spoleczny to by
    w zasadzie nie bylo problemu. Jak w nocy napada to rano snieg jest swiezy.
    Kilka, kilkanascie minut potrzeba zeby uprzatnac przy swoim samochodze. Jak ktos
    staje na odsniezonym to powinien odsniezyc jedno miejsce obok. Ale nie da sie
    tego zobic bo tu Polacy mieszkaja.