  • Data: 2010-12-17 00:53:01
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 19:15, Pszemol pisze:

    > Zostawiam to już do osobistej oceny Tobie...

    Ależ nie! Zdefiniuj zasady rezerwacji publicznych miejsc parkingowych.

    > Tak jak pisałem wcześniej, nie regulują tego normy prawne
    > a jedynie sąsiedzka uprzejmość i kultura osobista...

    Pierdu pierdu a walizka skacze po peronie... Wiesz to jest taka
    wspolczesna pseudo-kultura na pokaz. Podobnie jak wszechobecna
    pseudo-empatia pokazowa.

    > Niektórzy mają wyczucie i nie korzystają za friko z cudzej
    > pracy, inni takiego wyczucia nie mają i swoje chamstwo i brak
    > ucywilizowania maskują literą prawa - nic na to nie poradzimy.

    Zwłaszcza, iż nijak nie da się określić kto, po co i na kiedy odśnieżył
    ten chodnik. Przypominam ci iż zajęcie miejsca, w przytoczonym
    przypadku, nastąpiło po znacznym czasie od jego zwolnienia. Intruz nie
    widział ani odśnieżającego ani jego samochodu. Po prostu przyjechał i
    zaparkował. Nawet mógł naiwnie zalożyć, ze porządek zrobily odpowiednie
    służby... a tu na niego wypada z mordą jakiś pokrzywdzony... ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj