  • Data: 2010-12-16 23:09:32
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4d0a8b30$0$21006$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wiesz mam w rodzinie takiego jednego co sam na rodzinę pracuje, ciężkie
    > mają życie pozostali, żona w szczególności. Materialnie bardzo ok, ale
    > psychicznie nie wytrzymała i do roboty poszła. Podkeślania skąd się te
    > wszystkie dobrodziejstwa biorą i dzieki komu na to ich stać miała dość.
    > Bardzo mi go przypominasz, ciągle podkreślając te swoje "stać" albo "nie
    > stać" :))))

    Weź z niego przykład i również zabierz się do roboty, zamiast próbować coś
    za darmo anektować na własność.

    > Bo wielu tu stać, ale o tym nie piszą bo tematem wątku jest co innego.

    Bo Ty byś tak chciał?
    Nie ma tak dobrze - swoje własne marzenia musisz sam realizować.

    A dyskusja w wątku jest o niespełnionych komunistach, którzy chcą na
    własność coś co do nich nie należy.
    I owszem - takie roszczeniowe postawy są cholernie irytujące.