  • Data: 2010-12-17 09:49:40
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 21:06, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:4072d92b-79ca-42be-a172-33a5582cccdf@w29g2000
    vba.googlegroups.com...

    > Mylisz si , te regu y nazywaj si "chciejstwo", a parkowanie pod blokiem w
    > jednym i tym samym miejscu konkretnego auta to rojenia czyjego chorego
    > umys u.

    Zapytalem innej osoby tutaj ale nie odpowiedziala:
    Czemu rzeczony sasiad caly rok stawia auto w tym samym miejscu a jak
    spadnie snieg to nagle przestawia tam gdzie odsniezone?

    > Tutaj nie ma sporu, dok adnie tak to powinno przebiega .
    > Tyle e do tego trzeba si zorganizowa , a nie problemy tworzy .
    >
    > A dyskusja sz a o czym zupe nie innym, ni by tego chcia autor w tku.
    > Przykre je li tego nie wy apa e , ale wcinasz si w w tek zaczynaj c od
    > inwektyw.

    Autor watku zwrocil uwage ze zadbal o wspolna przestrzen samodzielnie
    i to co zrobil zostalo zawlaszczone przez tego co przyjechal wczesniej
    z pracy.
    Dzieki temu parking dalej jest zasniezony a osoba ktora wykazala dobra
    wole nic na tym nie zyskala.
    Zyskal sasiad leń i osoby ktore mogly caly dzien korzystac z miejsca
    tymczasowo.
    O ile w przypadku tych krotko uzywajacych nie ma o czym mowic o tyle
    korzystanie z wlasnosci wspolnej bez ponoszenia kosztow (czy
    osobistego odsniezenia czy zaplaty za taka usluge) jest zwyklym
    pasozytnictwem.

    Rezultat tego za czym probujesz argumentowac jest taki ze wszyscy
    olewaja odsniezanie i zycie w taka normalna zime w miescie jest
    niepotrzebnie trudne.

    > Ale y em.
    > I nikt tam nie mia takich problem w, eby skaka do s siad w z pretensjami,
    > e stan li na miejscu kt re on sobie wspania omy lnie upatrzy i kt re jego
    > zdaniem powinno na niego przez wieki puste czeka .
    > Ka dy stawa tam gdzie mu wygodniej, codziennie gdzie indziej z regu y.
    > O ile w og le by o miejsce eby stan w miar blisko.

    Czyli z doswiadczenia nie znasz tego o czym pisze watkotworca.
    W twoim przypadku miejsce bylo przechodnie i pewnie nikt niczego nie
    odsniezal. Jak miales szczescie to i plug ci auta nie zasypywal
    odgarniajac droge. To inna sytuacja niz w przypadku o ktory sie
    klocicie.

    > Ci kt rym to nie odpowiada o, pokupowali gara e i nie robili sztucznych
    > problem w.
    > Zawsze mo na te wykupi abonament na parkingu strze onym, wtedy masz
    > przypisane miejsce do swojego pojazdu.
    > W adnym innym przypadku nie masz nawet cienia prawa takiego miejsca da .
    W takim razie odpowiedz na zadane na wstepie pytanie. Czemu caly rok
    miejsca sa "osobiste" a jak spadnie snieg i jedno z miejsc jest
    odsniezone to kulturalnie jest je zajac i miec dotychczasowego
    uzytkownika tego miejsca w dupie?