  • 21. Data: 2013-03-29 10:37:46
    Temat: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 09:22, Chris pisze:
    (...)
    > Było już kiedyś: telefon Alcatel i tablet Huawei.

    A dziękuję - chyba wydzielają trujące związki, choć być może
    to nieuzasadnione podejrzenie :)

  • 22. Data: 2013-03-29 11:01:37
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej" napisał:

    > Eee tam.

    Jesteś głupcem. Te "kradzione" środki telefon wpłaca na swoje konto?

    BZPZDR

  • 23. Data: 2013-03-29 11:03:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 09:13:47 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Mógłbyś przedstawić metody jakimi się posługują? Tylko tak konkretnie,
    > bo ja się nie spotkałem ze "zjadaniem" transferu przy wyłączonej
    > transmisji danych.

    Tu nie o metody chodzi, tylko o filozofie.
    Smartfony sie lacza z internetem przy byle okazji, czy to same, czy
    aplikacje. Wszystko oczywiscie dla dobra i ku uciesze posiadacza.
    Kto tego nie chce ... niech sie dobrze zastanowi przed zakupem.

    P.S. To chyba to
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=899
    515

    Bo APN to aplikacja sama ustawic moze ..

    > Najzabawniejsze jest to, że nie znamy modelu
    > telefonu, wersji Androida - wiemy tylko, że do jakiś dual i że
    > z Orange zżera :)

    I jeszcze bys musial wiedziec co zainstalowane, czyli najpierw powaznie nad
    systemem przysiasc i rozne narzedzia potestowac. Prosciej pakiet dokupic.

    J.

  • 24. Data: 2013-03-29 11:12:48
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > problem leży nie w sieci czy telefonie/systemie tylko
    > osobie która go obsługuje.

    Problrm leży w sieci, która zamówiła oprogramowanie. Nie wyobrażam sobie
    nieuczciwych działań bez świadomego udziału operatora. Widziałem przypadek
    starszej osoby. Telefon w Erze na abonament. Co miesiąc do kazdej faktury
    dopisywali po kilka zł za rzekomo wysłane ponad limit SMSy. Część z nich
    była wysyłana podobno o 3/4 nad ranem. Człowiek ten w nocy śpi, a na dodatek
    nigdy w życiu nie wysłał żadnego SMSa bo nie potrafił. Reklamację operator
    olał. Dopiero podanie im wyliczenia na jaka kwotę okradają setki tysięcy
    abonetów i groźba zwrócenia się do prokuratury podziałała natychmiast. W
    ciągu pół godziny człowiek miał kilka telefonów z przeprosinami, obietnicami
    anulowania ukradzionych kwot i naprawieniu "błędu" w oprogramowaniu.
    Proponuję zrobić to samo w tym przypadku.

    Pzdr

  • 25. Data: 2013-03-29 11:15:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F. nabazgrał(a):

    > Tu nie o metody chodzi, tylko o filozofie.
    > Smartfony sie lacza z internetem przy byle okazji, czy to same, czy
    > aplikacje. Wszystko oczywiscie dla dobra i ku uciesze posiadacza.

    Na tym polega idea smartfonu,m to jak kupić Ferrari i jeździć nim po
    niemieckich autostrach 80km/h

> [...]
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=899
    515
    > Bo APN to aplikacja sama ustawic moze ..

    To fakt dla tego nie trzeba brać apek niewiadomego pochodzenia w w iększości
    to one śmiecą system.

    > I jeszcze bys musial wiedziec co zainstalowane, czyli najpierw powaznie
    > nad systemem przysiasc i rozne narzedzia potestowac. Prosciej pakiet
    > dokupic.

    Zwłaszcza że podstawowy pakiet można mieć w abonamencie bez podnoszenia ceny
    a wystarczy na podstawy typu, pogoda, poczta + jakieś mini pakiety z apek.

  • 26. Data: 2013-03-29 11:22:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil nabazgrał(a):

    > Problrm leży w sieci, która zamówiła oprogramowanie. Nie wyobrażam sobie
    > nieuczciwych działań bez świadomego udziału operatora.

    Wydaje mi się że to nie operator tylko twórca aplikacji którą doistalowali w
    ramach ulepszeń ... nie powiem bo mając telefon HTC Desire z ERA(jeszcze) po
    wyłączeniu wszystkiego co może pobierać dane skończył transfer i na razie
    nie ma żadnych oznak znikan ia kasy z konta, dziecko dostało stary tel +
    starter Orange a niech się uczy obsługi od małego :)

    Sam mam teraz tel bez brandingu operatora (kupiony w dystrybucji) ale od
    razu dodałem pakiet internetu bo idea smartfonu to właśnie mobilność jeśli
    chodzi o usługi sieciowe.

    Co do walenia sobie w chu... przez operatorów to się zgodzę .. robią jaja po
    czym przyznają rację i wystawiają FK ale ile się przy tym trzeba nawqr,.....
    nie mówiąc o tym że na jakiś czas mają extra kasę którą mogą obracać albo
    mieć na koncie i zarabiać na procentach od lokat. Znam takie przypadki w
    Orange, Play, Plus w ERA nie spotkałem się ale też pewnie trafiają się takie
    wałki.

  • 27. Data: 2013-03-29 12:16:19
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 08:23, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Sam ustawiam, jak nie wiem pytam się wójka googla, ty niestety masz z
    > tym problem dla tego co chwilę zadajesz głupie pytania.
    > Nie wiesz czegoś to polecam poczytać np.
    > http://forum.xda-developers.com/ albo http://forum.android.com.pl/
    > jestem pewny że znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytania.

    Moje pytanie było zasadne i zupełnie na miejscu, a niestety Twoja
    odpowiedź nosiła znamiona (tylko się nie obraź) głupkowatości. Dziękuje
    za linki, ale ja nie tego oczekuję na grupie dyskusyjnej.

  • 28. Data: 2013-03-29 12:16:54
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 20:34, Trybun pisze:

    > Dzięki, zaraz zainstaluję. Może to pozwoli wytropić złodzieja. Pytanie
    > tylko, gdyby już został wykryty to co z nim zrobić jak okaże się
    > jakimś elementem systemu?

    PS. Czy w MDM są jakieś opcje wyświetlania danych pobranych z netu przez
    konkretne aplikacje, np Chrome?

  • 29. Data: 2013-03-29 12:17:03
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-29 10:37, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2013-03-29 09:22, Chris pisze:
    > (...)
    >
    > A dziękuję - chyba wydzielają trujące związki, choć być może
    > to nieuzasadnione podejrzenie :)

    Nie słuchaj Chrisa, raz palnął głupotę i teraz próbuje w tym brnąć.

  • 30. Data: 2013-03-29 12:17:16
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 22:05, Ktos pisze:
    > Nie kombinuj z fonem, tylko zablokuj transfer danych dla Twojego numeru w
    > Orange.
    > I wtedy masz spokój, niezależnie od telefonu.
    > Dla prepaida to jedno kliknięcie w panelu obsługi.....

    Ale jak to konkretnie zrobić? W telefonie, na stronie operatora?