  • 1. Data: 2013-03-25 10:58:44
    Temat: GSM - IP
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy korzystając z interrnetu via smartfon otrzymujemy za każdym razem inne
    IP, czy mamy cały czas przypisane takie samo?

  • 2. Data: 2013-03-25 11:16:56
    Temat: Re: GSM - IP
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-03-25 10:58, Budzik pisze:
    > Czy korzystając z interrnetu via smartfon otrzymujemy za każdym razem inne
    > IP, czy mamy cały czas przypisane takie samo?

    podejrzyj sobie szczegoly swojego polaczenia
    (nie wiem o jakim systemie mowisz, ale od strony androida jest do tego
    fajna aplikacja "Network Info II" dajaca dod. szereg innych ciekawych
    informacji)

  • 3. Data: 2013-03-25 11:46:18
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Budzik wrote:
    > Czy korzystając z interrnetu via smartfon otrzymujemy za każdym razem
    > inne IP, czy mamy cały czas przypisane takie samo?

    Można wykupić usługę u niektórych operatorów z własnym stałym,
    zewnętrznym IP. Domyślnie albo jesteś za NATem, albo masz zmienne IP i
    przyblokowane połączenia przychodzące.

    Jakub

  • 4. Data: 2013-03-25 16:23:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czy korzystając z interrnetu via smartfon otrzymujemy za każdym razem inne
    > IP, czy mamy cały czas przypisane takie samo?

    Co za różnica ? I tak nie połączysz się ze swoim telefonem

  • 5. Data: 2013-03-25 17:29:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-25 16:23, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co za różnica ?

    Bywa, że zasadnicza.

    > I tak nie połączysz się ze swoim telefonem

    A padło takie pytanie? Może się chce z *niego* połączyć...

  • 6. Data: 2013-03-25 17:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Co za różnica ? I tak nie połączysz się ze swoim telefonem

    Odpowiadając w tonie twojej odpowiedzi - co różnica po co mi ta wiedza? ;-)
    I tak nie odpowiedziałeś.

  • 7. Data: 2013-03-27 12:25:04
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-25 10:58, Budzik pisze:
    > Czy korzystając z interrnetu via smartfon otrzymujemy za każdym razem inne
    > IP, czy mamy cały czas przypisane takie samo?

    defaultowo jesteś za Natem i IP się zmienia, dodatkowo płatna opcja (lub
    bezpłatna, w idei można było skorzystać z innego APN) daje ci zewnętrzny
    zmienny adres IP (na przykładzie właśnie idei, w innych sieciach nie
    korzystałem)

    Lukasz