eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy "Smartfon" musi znaczyć złodziej? › Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.108.MI
    SMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Kamil" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <kj19rd$pis$1@node1.news.atman.pl>
    <5154382a$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@n...neostrada.pl>
    <kj1eu9$veq$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy "Smartfon" musi znaczyć złodziej?
    Date: Fri, 29 Mar 2013 11:12:48 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Lines: 19
    Message-ID: <5155693d$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.13.76
    X-Trace: 1364551997 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 83.7.13.76:1443
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1043895
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > problem leży nie w sieci czy telefonie/systemie tylko
    > osobie która go obsługuje.

    Problrm leży w sieci, która zamówiła oprogramowanie. Nie wyobrażam sobie
    nieuczciwych działań bez świadomego udziału operatora. Widziałem przypadek
    starszej osoby. Telefon w Erze na abonament. Co miesiąc do kazdej faktury
    dopisywali po kilka zł za rzekomo wysłane ponad limit SMSy. Część z nich
    była wysyłana podobno o 3/4 nad ranem. Człowiek ten w nocy śpi, a na dodatek
    nigdy w życiu nie wysłał żadnego SMSa bo nie potrafił. Reklamację operator
    olał. Dopiero podanie im wyliczenia na jaka kwotę okradają setki tysięcy
    abonetów i groźba zwrócenia się do prokuratury podziałała natychmiast. W
    ciągu pół godziny człowiek miał kilka telefonów z przeprosinami, obietnicami
    anulowania ukradzionych kwot i naprawieniu "błędu" w oprogramowaniu.
    Proponuję zrobić to samo w tym przypadku.

    Pzdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: