  • Data: 2009-02-02 17:48:50
    Temat: Re: Czy Panasoniki dobrze oddaja kolory ?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Feb., 17:24, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
    > Ogladalem testy LX3 oraz G1 na Dpreview miedzy innymi i tak przegladalem
    > testowe fotki i momentami zaczela mnie reka swierzbic aby je troche
    > podrasowac (szczegolnie przy zdjeciach twarzy oraz trawy). Moze sie myle,
    > ale kiedy odejmowalem kilka procent nascycenia niebieskiego kanalu zdjecia
    > wydawaly mi sie bardziej naturalne - bo standardowo trawa jakas taka
    > nienaturalnie niebieskawa a skora ludzka zbyt rozowa. Po wspomnianaj
    > operacji zdjecia ocieplone jakos tak przyjemniej sie oglada. Czy to jest
    > jakas przypadlosc Panasonikow, czy to jest norma albo ich wada ? Mam
> [...]

    olympusy w jpeg balansuja troche cieplej
    panasonic bardziej neutralnie- to rzecz gustu ale maja opcje justacji
    balansu bieli czyli mozna przestawic nieco w kierunku dowolnego
    koloru.
    na monitorze w pierwszej chwili kolory z mojego olka wydawaly sie tez
    byc przyjemniejsze dla oka , w wydrukach papierowych z kolei panasonic
    jest b naturalny . wyglada lepiej.
    kiedy sie tym tez zajmowalem w moim panasie trafilem na jakas
    recenzje , w ktorej chwalil tester panasa za ladne zrownowazenie
    barw. przestalem sobie wiecej tym lamac glowe.