  • Data: 2016-01-18 16:34:39
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > Bo te wszystkie biadolenia trudno jest zrozumieć. "Chińczyki wszystko
    > za miskę ryżu robią, a żeby ich cholera wzięła, żadna produkcja już
    > się u nas nie opłaci". No faktycznie, za kilka dolców potrafią zrobić
    > coś, co u nas idzie za stówę albo dwie.

    Jak już kiedyś pisałem, kupiłem kiedyś do garażu lampę "Made in Poland".
    Wkrótce potem kupiłem kolejną, ale tym razem ten napis ostrzegawczy
    wziąłem pod rozwagę z całą powagą i kupiłem madeinchinę. Znacznie tańszą
    i znacznie lepszą.

    > Więc dniami i nocami biadolą Rodacy nad tym, że nie masz ci już
    "polskiego
    > przemysłu". A jak ich spytać jaki to ma być ten "polski", to nie wiedzą.

    Ja zazwyczaj pytam, że skoro dostrzegł niszę rynkową, to czemu sam nie
    spróbuje w nią wejść, otwierając polskie przedsiębiorstwo... Reakcje
    bywają zabawne...

    Pozdrawiam, Piotr