  • 41. Data: 2009-09-10 12:46:19
    Temat: Re: Czy Canon szykuje pogrzeb działu kamer video
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    <l...@l...localdomain> wrote in message
    news:slrnhac8jr.iio.lrem@localhost.localdomain...
    >W poście <h834n8$1i7$1@inews.gazeta.pl>,
    > Cezar nabazgrał:

    > W Niemczech dla przykładu ciężko doszukiwać się wiochy czy diskopolo.
    > Ot, nasiadówa przy piwie i paluszkach ;)

    to jest ichniejsza wiocha. hektolitry piwa i volksmuzik. Spytaj tego z
    frankfurtu to Ci tak powie.

    W UK wiocha wyglada troche inaczej. Po ceremonii wszyscy idą do pubu, gdzie
    zostają poczęstowani szampanem a za wszystko inne (czyli czipsy i alkohol)
    płacą sami. Czasami jak para młoda bogatsza to sie rzuci na lunch: ziemniaki
    w mundurkach (bo kto by ich tyle nastrugał) i sos gravy (taki z puszki,
    rozpuszczony w gorącej wodzie)
    Jesli jest juz zapewniona jakas muzyka to jest to "Najlepszy DJ w okolicy".
    Trzeba powiedziec ze DJ'ami jest połowa populacji bo profesjonalny sprzęt
    dla DJów można kupić na co drugiej ulicy, więc ludzie sobie kupują i sie
    nimi stają.
    Impreza kończy się o godz 11, lub jeśli PUB ma droższą licencję to o godz
    1am. Wszyscy są kompletnie pijani, bo mając na uwadze to że niedługo się
    skończy ... piją na umór. Tuż przed dzwonkiem oznaczającym "last order"
    kupują kilka drinków na osobe i w niedługim czasie je wypijają.

    Którą wioche preferujesz?

    c.

  • 42. Data: 2009-09-11 00:34:46
    Od: p...@a...pl

    On 8 Wrz, 17:06, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Super. Najlepszy materiał ze ślubu jaki widziałem. Ale żeby to zamówić
    > jak i zrobić trzeba mieć jaja.
    Pieeekny film. Ale w jesli przeniesiemy pomysl na teren Polski to moga
    pojawic sie nieoczekiwane klopoty. Hmm, nie sledze polskiej muzyki
    pop, ale masz jakis pomysl na podklad muzyczny? Jeszcze stare piosenki
    sie obronia, moze to?
    http://dilx.wrzuta.pl/audio/6X8DvJjIxxk/anna_jantar_
    -_wspomnienie_lata_22
    cos ze Skaldow? Ale i tak jest szansa, ze skonczy sie na "Jestes
    szalona" ;)
    Jakies propozycje?

    pozrd
    Piotr

  • 43. Data: 2009-09-11 08:14:41
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:46:19 +0100, Cezar napisał(a):

> [...]
    > skończy ... piją na umór. Tuż przed dzwonkiem oznaczającym "last order"
    > kupują kilka drinków na osobe i w niedługim czasie je wypijają.

    Nie do mnie pytanie, ale się wetnę: to zależy.
    W roli pana młodego wybrałbym wiochę a'la UK. W roli gościa -
    zdecydowanie wiochę w wersji PL.

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 44. Data: 2009-09-11 09:05:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p...@a...pl pisze:
> [...]
    -_wspomnienie_lata_22
    > cos ze Skaldow? Ale i tak jest szansa, ze skonczy sie na "Jestes

    Szczerze powiedziawszy nawet taka chała odpowiednio sparodiowana będzie
    fajna. Choć bez zmiany aranżu samej muzyki faktycznie ciężko byłoby.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 45. Data: 2009-09-13 12:21:06
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    -_wspomnienie_lata_22

    > Szczerze powiedziawszy nawet taka chała odpowiednio sparodiowana będzie
    > fajna. Choć bez zmiany aranżu samej muzyki faktycznie ciężko byłoby.

    Tymon by sobie poradził ; )

    adam

  • 46. Data: 2009-09-22 07:20:26
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 10 Wrz, 14:46, "Cezar" <c...@B...pl> wrote:
> [...]
    > skończy ... piją na umór. Tuż przed dzwonkiem oznaczającym "last order"
    > kupują kilka drinków na osobe i w niedługim czasie je wypijają.

    Polskie wesela tradycyjne, to jedna z najlepszych imprez swiata.
    Amerykanskie i te nowoczesne, bezalkocholowe,
    to gowno w ktorym sie robi idiotow z gosci.
    StaM

  • 47. Data: 2009-09-22 07:42:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
    > Polskie wesela tradycyjne, to jedna z najlepszych imprez swiata.
    > Amerykanskie i te nowoczesne, bezalkocholowe,
    > to gowno w ktorym sie robi idiotow z gosci.

    Wolę jakoś zachodnie wesele, na którym ''idioci'' się szczerze bawią niż
    polską zachlaną balangę do dosłownego wyrzygania, gdzie... goście też
    szczerze się bawią.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem wariat na motorze, najszybszy we wsi!/

  • 48. Data: 2009-09-22 08:36:01
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 22 Wrz, 09:42, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wolę jakoś zachodnie wesele, na którym ''idioci'' się szczerze bawią niż
    > polską zachlaną balangę do dosłownego wyrzygania, gdzie... goście też
> [...]
    _________________________________

    A ja wole polskie!

    http://demotywatory.pl/116059/Polskie-wesele

    ...niz robic idiotow z gosci, i pedzic ich przez kopnietego
    wodzireja,
    gesiego po sali, trzymajacych sie za bodra.

    Pozdrawiam StaM

  • 49. Data: 2009-09-22 10:23:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    StaM pisze:
> [...]
    >
    > ...niz robic idiotow z gosci, i pedzic ich przez kopnietego
    > wodzireja,
    > gesiego po sali, trzymajacych sie za bodra.

    No ale to właśnie polskie wesela tak wyglądają. Na początku :)
    A zdjęcie doskonałe :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/

  • 50. Data: 2009-09-22 18:44:27
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    Hej

    > No ale to właśnie polskie wesela tak wyglądają. Na początku :)
    > A zdjęcie doskonałe :)

    Chyba na niewłaściwych weselach bywacie :)
    Byłem na kilkunastu w tym roku, w tym kilku wymieszanych narodowościami
    i powiem że to właśnie Polacy najlepiej się bawią w dobrym tego słowa
    znaczeniu. Reszta jest z początku drętwa ale z biegiem czasu również
    zaczyna się świetnie bawić.
    --
    Pozdro
    Kryhu