  • 31. Data: 2009-09-08 17:25:45
    Temat: Re: Czy Canon szykuje pogrzeb działu kamer video
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    centur wrote:
    > http://www.vimeo.com/6453063
    >
    > swoją drogą, nie znam kamery do 25 tys która potrafiłaby nadać
    > filmowi taką głebie i plastyke obrazu ...

    no widziałem już to

    swoja drogą to dziewczyna ma fajna szczenę :)

    podejżewam że tylko cyfrowe kamery filmowe dają podobny obraz :)

  • 32. Data: 2009-09-08 18:20:07
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    centur <b...@w...pl> napisał(a):

    > http://www.vimeo.com/6453063
    >
    > swoją drogą, nie znam kamery do 25 tys która potrafiłaby nadać filmowi taką
    > głebie i plastyke obrazu ...

    Tylko bez żartów :-)
    Zobacz film obok na profilu:
    http://www.vimeo.com/6296198

    jak autofokus nie nadąża nawet za wolnym ruchem postaci. Generalnie
    antyreklama trybu wideo :-) Ale do fotografowania martwej natury ze statywu
    jak znalazł.

    Maciej

  • 33. Data: 2009-09-08 18:21:23
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Matt <m...@g...pl> napisał(a):
    > Ale do fotografowania martwej natury ze statywu jak znalazł.

    Sorry, pomyłka. Do "filmowania" oczywiście, nie fotografowania.

    Maciej

  • 34. Data: 2009-09-08 18:24:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    centur napisal:
    > http://www.vimeo.com/6453063

    Pomijajac niuanse kamera vs aparat to jednak miny
    postaci sa bezcenne: brac? nie brac? ;)

    Body language az wrzeszczy krytyczna ocena :D
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2009-09-08 18:36:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:

    > Super. Najlepszy materiał ze ślubu jaki widziałem. Ale żeby to zamówić
    > jak i zrobić trzeba mieć jaja.
    > Mam nadzieję, że kiedyś pęknie jakaś niewidzialna bariera wiochy i
    > zacznie się u nas takie alternatywne materiały robić.

    I wtedy najdalej po roku przejmie puchar przechodni
    'wiochy wzorcowej'. Pamietaj, ze po raz pierwszy
    jest to dzielo sztuki, powielona po n-milionowy
    to juz tylko wtorny kicz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 36. Data: 2009-09-08 19:21:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:

    > I wtedy najdalej po roku przejmie puchar przechodni
    > 'wiochy wzorcowej'. Pamietaj, ze po raz pierwszy
    > jest to dzielo sztuki, powielona po n-milionowy
    > to juz tylko wtorny kicz.

    No tak, ja wciąż liczę na wyobraźnię, a nie ctrl-c...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2009-09-08 19:22:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > A czy to nie jest aby fake ? W sensie, czy to nie jest materiał
    > reklamowy kogoś kto filmuje i w ten sposób podsuwa pomysł lub pokazuje
    > co jest w stanie zaaranżować ?
    >
    > Ci "młodzi" są jak na moje oko nieco za dobrzy.
    > Reszta już jakby bardziej ale to o niczym nie świadczy..

    Nie musi być. Są tacy ludzie, którzy po prostu potrafią się wydurniać z
    lekkością i dystansem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /każdy z nas ma jakiegoś pieprzyka, którego wolałby nie mieć/

  • 38. Data: 2009-09-08 19:25:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    > jest do wszystkiego...", bo niezrozumienie faktu iż przy płytkiej
    > GO i ruchomym kadrze nie da się zrobić *dobrze* i *automatycznie*
    > chyba już tu było, a to drugie to protest przeciwko wrzucaniu
    > niezbyt określonych pojęć w roli "podnoszenia wagi" argumentu.
    > GO - owszem. Widać, doceniamy (możliwości).
    > A owa "plastyka", *bez* GO, to niby co jest?
    > Może inaczej: poproszę o jakiś przykład, najlepiej dla lamera
    > (czyli dla mnie), znaczy dwa różne ujęcia, o tej samej GO, tym samym
    > kadrze, tym samym punkcie ostrzenia - i różniące się *tylko* ową magiczną

    Dostaniesz zdjęcie z dorobioną w szopie winietą i ziarnem :)
    Dla mnie plastyka i mała głębia to synonimy zależne od kontekstu (go jak
    pstrykamy tablicę testową, plastyka jak pstrykamy laskę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

  • 39. Data: 2009-09-08 21:01:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Sep 2009, Janko Muzykant wrote:

    [...plastyka...]

    > Dostaniesz zdjęcie z dorobioną w szopie winietą i ziarnem :)

    A, to szacun - nie wiedziałem ;)

    > Dla mnie plastyka i mała głębia to synonimy zależne od kontekstu (go jak
    > pstrykamy tablicę testową, plastyka jak pstrykamy laskę :)

    Powiedzmy: "coś w tym stylu sobie wyobrażałem", dlatego zaskoczyło mnie
    owo "i plastyka" :)
    Skoro "GO i plastyka", to znaczy(ło) że plastyka dotyczy czegoś poza GO.

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2009-09-09 08:32:15
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witam !

    >Odnosnie tematu Canon juz dawno pogrzebal dzial amatorskich kamer
    >wideo.

    Dlaczego porzebal ?

    Niedawno kupilem niezla amatorska kamerke HDTV Canona i
    sprzet bardzo dobrze sie sprawuje ;)

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke