  • Data: 2013-03-17 17:59:11
    Temat: Re: Czy Camera Raw występuje w różnych wariantach?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-17 16:25, Marek pisze:
    > Napisałem trochę zaskoczony gdyż nieczęsto widuje się, że w nowszym
    > sofcie usuwa się połowę narzędzi z poprzednich wersji. Zwykle kolejne
    > wersję są bardziej funkcjonalne. Dlatego pomyślałem, że nie o wersję
    > chodzi tylko o może alternatywny plugin - bardziej rozbudowany wariant.

    Akurat masz zmianę na lepsze, nowe algorytmy odzysku podprzepaleń (bo
    przepaleń nie da się odzyskać - tam nic nie ma) są lepsze, poza tym
    zniknęły problemy z mocno zakrzywianymi kontrastami (takie nieciekawe
    ''aureolki'' na krawędziach)
    Ale możesz wymusić kompatybilność wsteczną, tylko nie pamiętam dokładnie
    gdzie, coś z profilami Adobe 2003 czy jakoś tak, nie mogę tego znaleźć,
    raz tylko ''kliknęło mi się''. Jednakże nie ma sensu.

    Brakuje za to suwaczka jasności, tzn. wygody jego istnienia, bo nijak
    jego brak nie wpływa na jakość obróbki.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/