    From: "Rafal" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czujnik wody
    Date: Wed, 19 Oct 2011 18:32:49 +0200

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j7mkde$ulj$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie rozumiem, skoro wiesz lepiej to po co pytasz na grupie?

    Pytałem konkretnie czy moje obiawy świadczą o uszkodzeniu czujnika. Ze
    wzgłędu na wiek auta i jego niepewną historie obiawiam się, że (jak mawia
    znajomy mechanik) "setki rąk grzebały pod maską". Stąd podejżenie o błedach
    i skrótach w instalacji. Prosiłem także o dopasowanie czujnika.
    Nie pytałem czy 105*C to dobrze czy źle, bo mam swoją opinię na ten temat.

    > http://imageshack.us/photo/my-images/8/servicebox.jp
    g/
    > No cóż, widać te głupie francuzy nie umieją konstruować silników.

    To miało coś wnieść do dyskusji czy chciałeś być zabawny?