  • Data: 2011-10-19 19:02:17
    Temat: Re: Czujnik wody
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-19 15:22, Rafal pisze:

    > Nie mam pewności, że wymiana czujnika na nowy spełni moje oczekiwania.
    > Nazywaj to jak chcesz, ja uważam temperatury pracy silnika w granicach 110*C
    > za zbyt wysokie i chciałbym coś na to poradzić.

    I słusznie - termostat u Ciebie powinien otwierać się przy 83C, czyli
    temperatura pracy w normalnych warunkach powinna być nieco powyżej tej
    temperatury.
    Będzie to pewnie około 90C.
    Najpóźniej przy 97C powinien już pracować wentylator - dokładne progi
    podałem Ci w innym poście.

    I słusznie że szukasz przyczyny, bo nie wiesz co padło - jak przy
    obecnych temperaturach masz przy normalnej eksploatacji silnika 110C, to
    latem równie dobrze możesz mieć jeszcze więcej.