eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCzujnik pianyRe: Czujnik piany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!p
    eer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.twe
    aknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx43.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czujnik piany
    References: <5f1f42d9$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f2050e7$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f209990$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <5k3UG.92396$vLb.20394@fx43.ams1>
    <5f213741$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <MCoUG.108721$Ai5.6643@fx30.ams1>
    <5f22926d$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <pPJUG.132071$dTb.125260@fx41.ams1>
    <5f241940$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <PPrVG.145465$vLb.87842@fx43.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 02 Aug 2020 05:04:47 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Sun, 02 Aug 2020 05:04:47 GMT
    X-Received-Bytes: 2376
    X-Received-Body-CRC: 1579549499
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:44538
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-07-31, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Kiedyś klient mógł z katalogów wybrać to co mu pasuje.
    > Widział i ceny i szczegółowe opisy produktów.
    > Teraz coraz częściej zamiast katalogu trafia na handlowca, który stara
    > się mu sprzedać to co korzystne dla polityki producenta, ale
    > niekoniecznie to co akurat najlepiej pasuje klientowi.
    > Parę lat temu poszedłem kupić wypiekacz do chleba.
    > Wcześniej sprawdziłem w internecie jaki będzie najlepszy.
    > Wziąłem go z półki i gdy szedłem do kasy zaczepiła mnie sprzedawczyni.
    > Zaczęła mnie namawiać na kupno innego, który był w promocji.
    > Dałem się niestety namówić, czego żałuję bo rzekomo niezbędne dodatkowe
    > funkcje, uzasadniające wyższą cenę, nie są mi zupełnie potrzebne.

    Sam nabawiłem się trwałej paranoi po pierwszym roku zakupów w
    Azji. W tej chwili, jesli kupuję coś istotnego, jestem obryty
    i głuchy. Ewentualnie mówię, że się zastanowie, po czym
    wychodzę i sprawdzam. Ale też prawdę mówiąc to już kilka
    dobrych lat, gdy nie kupiłem niczego z elektroniki będąc
    fizycznie w sklepie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: