  • 11. Data: 2019-10-26 15:52:28
    Temat: Re: Cztery rzeczy zebysmy sie nie zabijali na drogach
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    news:5db44872$0$557$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jest jakiś powód dlaczego mamy takie ststystyki jake mamy. Myślisz, ze to
    > akurat nieostrożni piesi - nie wydaje mi się.
    > --
    > Shrek

    Specjalnie dla ciebie kopia postu - ocena zachowania wchodzących
    na przejście na ul. Sokratesa , wątek Re: Sokrates sieę w grobie przewraca:
    Początek kopii:

    Koniec kopii.

  • 12. Data: 2019-10-26 15:55:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 15:52, BronkL pisze:

> [...]

    Tak - głowa ma dwa na trzy piksle, ale ty wiesz gdzie patrzyli i co
    oceniali.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-10-26 16:25:31
    Od: Kviat

    > Spodziewam się mądrej, co wyklucza Ciebie jako kogoś kto może odpowiedzieć.

    Za pierwszym razem nie zrozumiałeś i liczysz na to, że zrozumiesz za drugim?
    Nie sądzę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2019-10-26 16:54:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesli do mnie rozmawiasz to nie było pierwszego razu. Jest takie powiedzenie że jak
    gowno nie umie pływać to mówi że woda za rzadka. Pasuje do twoich wywodow. Nic się
    nie pomylilem jak napisałem że ty mądrej odpowiedzi nie udzielasz.

  • 15. Data: 2019-10-26 20:03:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zenek, mam dla Ciebie dobrą radę: weź chłopie nie pierdol.

    -----
    > Maszyniści jak nie są pijani i nie przekraczają prędkości i nie zatrzymują się jak
    pieszy postawi nogę na torach są winni czy

  • 16. Data: 2019-10-26 21:04:06
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-26 o 15:49 +0200, 'TomN' napisał:
    > Stać cię anonimowy synu kretyna na powiedzenie tego co napisałeś
    > powyżej gdy będziesz patrzył mi w oczy?

    Wypisujesz durnoty w poważnych tematach, do tego przypisując komuś
    zmyśloną odpowiedzialność za śmierć drugiego człowieka. Potem obsrywasz
    wyzwiskami. A jak ci kto pacnie to obrażasz się jak panienka.
    Wydoroślij.

    Mateusz

  • 17. Data: 2019-10-26 21:06:59
    Temat: Gniew za kierownica agresywna jazda alkohol
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/polskie-drogi-g
    niew-za-kierownica-agresywna-jazda-alkohol/jhtv8q7

  • 18. Data: 2019-10-26 21:35:17
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mateusz Viste w

    > Potem obsrywasz wyzwiskami.

    Ja?Poczytaj od początkum wróć...
    To synowi kretyna zwieracz puścił!

    No ale skoro uważasz, że pisanie o interlokutorze tak jak napisał Shrek --
    nie w odpowiedzi do niego, tylko tak aby nie zauważył -- jest w porządku, to
    możesz też przyjść na spotkanie.

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2019-10-26 22:12:06
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-26 o 21:35 +0200, 'TomN' napisał:
    > To synowi kretyna zwieracz puścił!

    Niejednemu by puścił, kiedy jest publicznie oskarżany o spowodowanie
    śmierci drugiego człowieka.

    > No ale skoro uważasz, że pisanie o interlokutorze tak jak napisał
    > Shrek -- nie w odpowiedzi do niego, tylko tak aby nie zauważył

    Ty zrobiłeś dokładnie to samo, i to godzinę wcześniej od niego:
    dokładnie to dziś, o 14:26. Ktoś złośliwy mógłby powiedzieć żeś
    hipokryta.

    Mateusz

  • 20. Data: 2019-10-26 22:31:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pastuch jestes i nie rozumiesz a najgłośniej krzyczysz. Napisal w kontekście do
    innego wpisu.