  • 1. Data: 2019-10-23 17:51:41
    Temat: Piwosz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/?utm_source=wiadomosci.onet.pl_v
    iasg_wiadomosci&utm_campaign=leo_automatic&pid=5b854
    3fe-c839-410b-8666-f6b26a26ac7f&sid=b177a2c9-166f-41
    13-9b28-185bbe554807

    "Mężczyzna w 2011 roku zaczął skarżyć się na zawroty głowy, zaniki
    pamięci i problemy z agresją. Jego kłopoty zaczęły się około tydzień
    po zakończeniu antybiotykoterapii. Lekarze nie potrafili znaleźć
    przyczyny jego złego samopoczucia, przepisano mu nawet środki
    przeciwdepresyjne. Któregoś dnia mężczyznę zatrzymano do kontroli
    drogowej i okazało się, że znajduje się pod wpływem alkoholu, a
    twierdził, że niczego nie pił.

    Mężczyzna postanowił wykonać więcej badań. W końcu w próbce kału
    znaleziono grzyba Saccharomyces cerevisiae.
    To tzw. drożdże piwowarskie używane do przekształcania węglowodanów w
    alkohol podczas procesu warzenia piwa.
    Objawy ustąpiły dopiero, gdy przestał przyjmować leki przeciwgrzybicze
    i jeść węglowodany przez sześć tygodni. "

    Ja to juz gdzies czytalem ... jeden z bohaterow Kuttnera tez sobie sam
    wytwarzal alkohol :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-10-23 18:42:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Marzenie każdego alkoholika. Miec bimbrownie zawsze ze sobą.

  • 3. Data: 2019-10-23 19:59:05
    Temat: Re: Piwosz
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-10-23 o 17:51, J.F. pisze:
    > zatrzymano do kontroli drogowej i okazało się, że znajduje się pod
    > wpływem alkoholu, a twierdził, że niczego nie pił.
    >
    > Mężczyzna postanowił wykonać więcej badań. W końcu w próbce kału
    > znaleziono grzyba

    To teraz jeszcze alkomatem badanie nie tylko otworem gębowym? :-)

    Robert

  • 4. Data: 2019-10-24 08:20:53
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Ja to juz gdzies czytalem ... jeden z bohaterow Kuttnera tez sobie sam
    > wytwarzal alkohol :-)

    Stos kłopotów, ale tam nawet jedzenie "samo" się robiło :)
    Poza tym popatrz jak to wyglądało, dziadek zawsze był na rauszu i przez
    to praktycznie nie uczestniczył w życiu rodziny.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2019-10-24 12:23:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-10-23 o 17:51, J.F. pisze:
    > znaleziono grzyba Saccharomyces cerevisiae.
    (...)
    > Objawy ustąpiły dopiero, gdy przestał przyjmować leki przeciwgrzybicze

    Nie ogarniam tej kuwety. Chyba chodziło o antybiotyki. Ich długie
    zażywanie rzeczywiście sprzyja rozwojowi grzybów.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2019-10-25 16:06:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    (...)

    >Nie ogarniam tej kuwety.

    Tego tez nie ogarniam.

    >Chyba chodziło o antybiotyki. Ich długie zażywanie rzeczywiście
    >sprzyja rozwojowi grzybów.

    Albo jakies progrzybiczne (po antybiotykach).

    J.

  • 7. Data: 2019-10-25 16:07:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Stos kłopotów, ale tam nawet jedzenie "samo" się robiło :)
    >Poza tym popatrz jak to wyglądało, dziadek zawsze był na rauszu i
    >przez to praktycznie nie uczestniczył w życiu rodziny.

    Ale i tak najbardziej lubil alkohol z butelki, a nie wlasny :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-10-25 20:18:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 16:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup
    > (...)

    > Tego tez nie ogarniam.

    > Albo jakies progrzybiczne (po antybiotykach).

    To mógł być grzyb oporny na dany lek przeciwgrzybiczy.

    --
    Liwiusz