  • 1. Data: 2019-10-24 20:23:17
    Temat: Jakaś tam droga powiatowa i BMW - 4 osoby nie żyją.
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    "Wypadek w miejscowości Niegardów-Kolonia (woj. małopolskie). Ze
    wstępnych ustaleń policji wynika, że kierujący bmw wjechał wprost pod
    koła ciężarówki. Makabrycznego zdarzenia nie przeżyły cztery osoby
    podróżujące samochodem osobowym. Jedna została ciężko ranna. "

    Tak więc, no.. tego... BMW...

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-10-24/wypad
    ek-w-niegardowie-cztery-ofiary-smiertelne/

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2019-10-26 15:41:38
    Temat: Re: Jakaś tam droga powiatowa i BMW - 4 osoby nie żyją.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 20:23, Irokez pisze:
    > Tak więc, no.. tego... BMW...

    Że też mój BMW nie chce powodować wypadków... Może ma jakąś starą wersję
    oprogramowania?

    --
    MN

  • 3. Data: 2019-10-26 15:50:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 15:41, Marcin N pisze:

    > Że też mój BMW nie chce powodować wypadków... Może ma jakąś starą wersję
    > oprogramowania?

    Szkolenie przy zakupie było?

    --
    Shrek