-
X-Received: by 2002:a81:8486:: with SMTP id u128mr16644634ywf.337.1572350411905; Tue,
29 Oct 2019 05:00:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:8486:: with SMTP id u128mr16644634ywf.337.1572350411905; Tue,
29 Oct 2019 05:00:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j
16no272750qtl.0!news-out.google.com!d16ni340qtp.0!nntp.google.com!j16no272742qt
l.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 29 Oct 2019 05:00:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5db815a2$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.222.57;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.222.57
References: <5db3f01f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
<qp1car$62e$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<qp7q9l$1uddq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5db80385$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5db815a2$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Cztery rzeczy zebysmy sie nie zabijali na drogach
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Tue, 29 Oct 2019 12:00:12 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664619
[ ukryj nagłówki ]Jak bys nie liczyl to w stosunku do przejeżdżający rocznie osobokilometrow i ilości
przejsc dla pieszych w Polsce to ilosci wypadków śmiertelnych nie da się ubrać w
żadną statystykę. Jak by proporcjonalnie do liczby zabitych na przejazdach kolejowych
liczyć to tam będzie o wiele więcej bo przejazdów jest o wiele mniej. Podobnie z
topielcami. Wypadek robi się wtedy jak kilka czynników sprzyjających jego powstaniu
jest w jednym miejscu i czasie. Ale żaden z tych czynników jeśli jest sam do wypadku
nie doprowadzi. Musza byc wszystkie, jak zabraknie jednego też wypadku nie będzie.
Narracja ze samochod jest ciężki i szybko jedzie jest błędna bo to tylko dwa
czynniki. Bez pieszego i przejscia wypadku nie zrobia. Gdyby piesi stosowali
podstawowe zasady bezpieczeństwa to żaden by na przejsciu i poza nim nie zginął. Taka
ciekawostka. Przejścia dla pieszych są niebezpieczniejsze dla pieszych od "dzikiego"
przechodzenia przez jezdnię. Wynika z tego że poza przejściami piesi bardziej
uważają. To dlaczego nie uważają na przejsciach?
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.19 13:29 ąćęłńóśźż
- 29.10.19 14:55 Kviat
- 29.10.19 15:57 J.F.
- 29.10.19 18:13 mk4
- 29.10.19 18:20 mk4
- 29.10.19 18:42 Shrek
- 29.10.19 18:53 Poldek
- 29.10.19 19:01 Zenek Kapelinder
- 29.10.19 19:29 ąćęłńóśźż
- 29.10.19 20:10 Kviat
- 29.10.19 20:30 TomN
- 29.10.19 20:36 BronkL
- 29.10.19 20:43 Kviat
- 29.10.19 20:53 Kviat
- 29.10.19 20:54 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=