eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Date: Tue, 13 Sep 2016 22:56:45 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 48
    Message-ID: <nr9p6a$snd$1@node2.news.atman.pl>
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
    <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <57d8241d$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1473800202 29421 46.21.210.209 (13 Sep 2016 20:56:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Sep 2016 20:56:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.3.0
    In-Reply-To: <57d8241d$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588513
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-13 o 18:06, J.F. pisze:

    >>>>> W czasie wojny T34 miał teoretycznie 100 godzin na silnik
    >>>>> i tysiąc kilometrów na układ jezdny.
    >>>>> Praktyka wykazywała 60 godzin na silnik i maks dwieście
    >>>>> kilometrów na układ jezdny.
    >>>
    >>>> Od czasów T34 myślę że sporo się zmieniło w dziedzinie motoryzacji
    >>>> pancernej :)
    >>
    >>> Resurs na silnik wzrósł do 150 godzin. Faktycznie sporo.
    >
    >> Dziwnie to brzmi.
    >> Stosunek pojemności do mocy nie odbiega od np. ciężarówek, a wręcz
    >> silniki
    >> w czołgach są mniej wysilone niż współczesne ciężarówki.
    >> Dziwię się więc dlaczego te w czołgach miałyby wymagać remontu
    >> kapitalnego
    >> co chwilę.
    >
    > Jesli chodzi o T-34, to cos mi sie kolacze, ze filtry powietrza byly tak
    > jakies bardzo kiepskie, no i silnik na piasku pracowal :-)
    >
    > http://tankarchives.blogspot.com/2013/04/aberdeen-t-
    34-and-kv-1-test.html
    >
    >>>> Do tego jeszcze może co innego być zużycie w czasie wojny, a co innego
    >>>> nawet poligonowe.
    >>
    >>> Różnica polega na metodzie dojazdu. Na poligon czołgi są dowożone,
    >>> na pole bitwy muszą dojechać same.
    >
    >> Raczej myślałem o możliwościach serwisowych.
    >> Na wojnie nikt się nie będzie przejmował że coś tam zaczęło dziwne
    >> dźwięki
    >> wydawać, a warunkach poligonowych jednak sprzęt zawsze można wycofać.
    >
    > W 1941/42 to niemal prototypy byly i jeszcze sporo niedopracowanych
    > rzeczy mialy, ktore w przyszlosci byly ulepszane.
    > To tez moglo zawazyc na opinii.
    > Nie musi silnik zawiesc, wystarczy, ze rozrusznik padnie ...
    >
    Nie kombinuj.
    T34 akurat miał dwa rozruszniki.
    Klasyczny na prąd z akumulatora i drugi na sprężone powietrze.
    Ten drugi jeszcze dosyć długo był stosowany w dużych spychaczach.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: