  • 61. Data: 2010-02-25 16:20:55
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: grafi <g...@p...one.pl>

    "przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."

    dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

    grafi

  • 62. Data: 2010-02-25 16:57:36
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz, kłamał bym wtedy gdyby to co napisałem się nie stało, ale sie stało.

    BaX, szkoda nerwów, Janek zrobił filmik o 2G, super, o ich wytrzymałości było
    wiadomo już tydzień po premierze, były filmiki, testy, chodniki, śrubowkręty na
    LCD, zero rys, zadrapań, ale Janek zapomniał o jednym.
    Pokazał to na przykładzie jednego jedynego modelu telefonu, a chciałby w zamian,
    żeby wszystkie co do joty inne modele też takie byly.
    Nie wystarczy mu podać kilka przykładów, że nokie też spadają na dywan i się
    śmieją. To muszą być wszystkie nokie, wszystkie SE i samsungi, wtedy pewnie
    dorównają iPhonowi. Temu jednemu. Sprzed 3 lat.

  • 63. Data: 2010-02-25 17:34:54
    Od: Jurek <j...@o...pl>

    On 2010-02-25 11:32, Jan Strybyszewski wrote:

    > Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w
    > procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To
    > kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

    Wróć do podstawówki i odwiedź panią od fizyki.

  • 64. Data: 2010-02-25 19:45:32
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

    > Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w
    > procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To
    > kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

    nie zgodze sie. Zgodnie z fizyka orzpadajace sie elementy rozpraszaja
    energie kinetyczna, a zestalona cegla przyjmuje cala energie na klate...
    i sie gnie ;)

  • 65. Data: 2010-02-25 21:45:51
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > e51 to mala popierdolka z malutkim ekranem. Nie ta klasa sprzetu.
    > Owszem cenie E51 za solidnosc mimo ze nazywa sie Nokia

    czy ty wiesz osiolku ile ja widzialem gejfonow z pajeczyna na ekranie?

  • 66. Data: 2010-02-25 23:08:17
    Od: Teo <t...@i...pl>

    On 10-02-25 11:17, Motylek wrote:

    > ROTFL, rzucanie, spadla z biurka 90 cm na wykladzine hehehe
    >
    > Moja tak spada na wykladzine i panele kilka razy w miesiacu, stara
    > poczciwa e51, co mi od 2 lat sluzy... I dziala... I sie nie otwiera...

    E51 i działa? I się nie wiesza? Masz farta chłopie, cieszyć się
    powinieneś :).

  • 67. Data: 2010-02-25 23:50:06
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > E51 i działa? I się nie wiesza? Masz farta chłopie, cieszyć się
    > powinieneś :).

    Bzdury jakieś piszesz.
    Używam od ponad 1.5 roku.
    Ze mną używa jakieś 1000 osób.
    Jakoś nie słyszałem takich bajek.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 68. Data: 2010-02-26 00:08:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 11:32:05 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ale chyba zgodzisz sie ze "urzadzenie w jednym kawalku sklejone w
    > procesie produkcji" bedzie zawsze wytrzymalsze niz rozbierane. To
    > kwestia fizyki nie "dyskusji usenetowych"

    Pewnie "Mission Impossible" wg Ciebie - znajomej iPhone - wypadł z kieszeni
    i trafił akurat nie przodem czy tyłem, ale krawędzią. Wysokość - około
    metra. Efekt - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12cef2bd6289a838
    .html

    Możliwe, że nieszczęśliwy przypadek, akurat wada tego konkretnego
    egzemplarza. Nie neguję. Efekt jednak pozostaje efektem.

    Mam Nokię E52. Walnęła z podobnej wysokości i też krawędzią. Zero śladu...

    [ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na ]
    [ świecie, żeni się. (Eminem) ]

  • 69. Data: 2010-02-26 00:11:27
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

> [...]
    > i trafił akurat nie przodem czy tyłem, ale krawędzią. Wysokość - około

    LOL, humor sytuacyjny... kliknalem link, na zdjeciu wyswietlila sie
    reklama "Piekne zdjecie. Znajdz dla neigo ramke cyfrowa!" :)

  • 70. Data: 2010-02-26 07:38:10
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Feb 2010 11:29:52 +0100,
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:

    > e51 to mala popierdolka z malutkim ekranem. Nie ta klasa sprzetu.
    > Owszem cenie E51 za solidnosc mimo ze nazywa sie Nokia

    Moja 9300i spadała wiele razy (E51 z resztą też). Najwyżej kończyło się
    na wypadnięciu klapki i wyleceniu akumulatora. Ale lot wtedy był dużo bardziej
    widowiskowy niż u Ciebie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 08:36:58 user up 12360 days, 20:31, 1 user, load average: 0.81, 0.71, 0.35 ]

    Gravity is a myth, the Earth sucks.