  • Data: 2022-03-01 09:41:54
    Temat: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Feb 2022 21:52:10 +0100, heby wrote:
> [...]
    ry-spodni-meskich-jak-rozszyfrowac-cyfry-na-metkach.
    html

    > Ależ oczywiscie. Dlatego nie kupuje w ciemno byle gdzie. Jednak od lat
    > 90 pojawił się znaczący postep i jesli kupuje spodnie 30/32 w sporej
    > sieciówce to od kilku lat nie udało mi się trafić na zły rozmiar, w

    Tylko po prostu nie wszystkie spodnie maja rozmiar W/L.
    A widzisz potem jakis rozmiar "52" i Putin wie, co to jest.

    > różnych sklepach, jeśli cos nie pasuje, to raczej krój albo "dekoracje".
    > Chodze do przymierzalni *raz* z jedną parą i kupuje. W zdecydowanej
    > większosci wypadków mam spodnie od ręki.

    A ja jak pomysle, to chodze z miarką :-)

    > Zawsze można znaleźc kontrprzykład. Nie upieram się że to lepiej.
    > Przcież nie dyskutujemy czy "z buta lepiej" tylko "czy z buta to możliwe".

    Mozliwe, ale nie w 5 minut :-)

    > Abym tracił 30 minut na dojaz i czasem 30 minut na skrobanie? Godzina
    > życia to kilka par spodni.

    Pracujesz zdalnie, z domu sie nie ruszasz, to tak to wyglada.
    Dla mnie to kwestia skrecic w lewo zamiast w prawo.

    > Tak. Ale wtedy patokonserwatysta może zarzucić że co to za udogonienie,
    > jak trzeba iść do niego.

    Ale mam 3 w promieniu 3 minut piechotą :-)

    > Tak, ale ja raczej mówie o ludziach, którzy się uczą lub pracują w
    > zawodach troche luźniejszych, ale ścisłych. Zauważyłem, że w metrze,
    > bodaj w Paryżu, tak około 1/3 osób czytało. Z czego połowa ksiązki
    > specjalistyczne. Nie tracili czasu bezproduktywnie na stanie w korku.

    A druga polowa, to ksiazki, ktore da sie sluchac w samochodzie :-)

    > I ćwiczenia poranne załatwione. Nie każdy kto idzie do przychodni ma od
    > razu połamane nogi.

    Z reguly jest chory.
    No ale do osiedlowej przychodni samochodem raczej nie jezdze.
    A potem jest problem starosci, gdzie nogi niby zdrowe, a 500m stanowi
    pewien wysilek ...

    > Oni sa pakowani koło 5 rano. Cieżko ich złapać w konkretnym miejscu,
    > przecież nie będa na Ciebie czekać.

    dlatego spokojnie czekalem na wieczor, az wroca paczki na baze.
    Po czym baza sie wyprowadzila gdzies hen daleko.

    Pozostawalo by glosowanie nogami ... dostawa kurierem? Siódemką?
    nie, dziekuje ... ale na szczescie Inpost pogonil konkurencje.

    > Da się, ale ich hardware, działajacy na CE, to okolice 2000.

    A co gorsza - nowszego nie ma.

    > Ale paczki wydają byle jak.
    > Od 2 lat nikt nie zapytał o kod odbioru. Ani kurier ani listonosz.

    dostarczaja pod adres.

    Poza tym kurierzy jakos olewaja robote, paczke bez pytania zostawi u
    sasiada ... a co ciekawe - listonosze tez.

    > Zgadza się. W efekcie czasami piekę swój.
    >
    > Ale w przypadku mrożenia: troche gorszy, ale właśnie nie byłeś 3x w
    > piekarni w tygodniu. Czas jest twój. Gorszy chleb->wiecej czasu. Ja
    > wybieram więcej czasu.

    Wizyta w piekarni to dla mnie 5 minut.
    Przy dobrych parkingach - 2-3 minuty.

    > Miasto małe ale w okolicy *z buta* mam: Lidla, Netto, Biedronkę,
    > Taki-fake-Auchan z ogromną galerią, Mediamarkt, Obi, a autobusem mam w
    > 10 minut pozostałe sklepy budowlane i hipermarkety.
    >
    > Małe, ale w aglomeracji.

    Nie trzeba aglomeracji - podziwialem kiedys Wągrowiec.
    Miasteczko cos 25 tys mieszkancow, a marketow trudno zliczyc - z 10?

    > Bo kolejki?

    Nieduze.
    Kaufland swego czasu upust obiecywal przy kolejce dluzej niz 5 minut,
    o ile wszystkie kasy sa czynne.

    Problemem u mnie jest co innego - wpadam np po chleb, a nie chleb to
    juz nie w Kauflandzie, po maslo np, a wychodze z pelnymi rekami
    i klne, ze wozka nie wzialem..

    > Jesli prawidłowo to rozegra, a zamówienia będą popularne...

    Ale dzien pracy to ze 200zl.

    > Wyobraź sobie, że na klatkę wieczorkiem dostarcza 4 paczki z chemią i
    > żarciem. Wyrobi się w 10 minut.

    Tak, ale na razie to ma jedna paczke na blok.

    > Oczywiście, te usługi teraz nie są popularne. Ale będą.

    A ty chcesz cos swiezego na obiad, a nie na kolacje :-)

    > Siedzę w domu. Bo tu pracuje. To nie dla wszystkich.
    >
    > Z resztą paczkomat klatkowy rozwiązuje ten problem.
    >
    > W Japoni to chyba tak działa: na stacji metra masz reklamy żarcia.
    > Skanujesz kod QR i aplikacja samoczynnie zamawia żarcie do domu.

    W Japonii to sie raczej chwala, ze na stacji metra masz automaty z
    żarciem ..

    > Dodatkowo aplikacja ogarnia logistycznie godzinę powrotu. Wracasz i po
    > chwili dzwonek, pełna synchroniczność, o czasy dostawy dba AI.

    > Ostatnio trafiła się reorganizacja okolicznego Lidla, Hipermarketu i
    > Biedronki, w kilku miesiącach. Jak bym był schizofrenikiem, to spisek
    > gotowy, do dzisiaj mam kłopoty ze znalezieniem niektórych rzeczy.

    Spisek jak najbardziej tak, ale widac markety juz zauwazyly, ze klient
    nie lubi zmian, a inny market to tylko 2 minuty samochodem dalej :-)

    > Kupiłem wczoraj pyszną rybkę. Skanuje kod paskowy do apki z kodem
    > "pyszna ryba" i fotką (być moze już ktoś ją zrobił i się zaciągnie). Od
    > dzisiaj mam ja w telefonie. Wchodzę do sklepu i powiadomienie: są tu 4
    > produkty które lubisz. Tu masz trase przejścia miedzy półkami aby je
    > zgarnąć. Stan magazynowy pokazuje, że rybki nie ma, ale bedzie jutro.
    > Ulubionego majonezu nie pokazuje, bo kupiłeś wczoraj.

    Tak bedzie :-)

    Ale od tego tylko krok, zeby robot przywiozl wszystko, co lodowka sama
    zamowi :-)

    > Dalej sa, ale jak mi powiedział kiedyś znajomy: handlowcy ich nie lubią,
    > psują im zyski. Więc pochowali je w miejscach, gdzie ich nie widać. Ale
    > są w większosci sklepów.

    Sa, ale w Kauflandzie jakby polowa ubyla.

    J.