    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czerwona zielona fala
    Date: Sat, 05 May 2012 08:34:48 +0200

    Powitanko,

    > Kiedyś widziałem jakiś program z Galasem w roli głównej, kręcony w jego
    > samochodzie. Jak popatrzyłem jak jeździ to przestałem się dziwić...

    Tez widzialem, podziwiam redaktora, ze zachowal powage. Galas tlumaczyl
    jaki to on zajebiscie madry jest, jakiej to wiedzy wymaga itp. Potem
    stwierdzil, ze zielona fala jest, tylko trzeba jechac zgodnie z
    przepisami. No to jada, ruszaja spod swiatel, Galas przez cala droge
    tlumaczy ile to lat studiowal, a ze jada przepisowe 50, to czasu jest
    sporo. Galas w transie autopromocji, wszyscy kierowcy to niedorozwoje,
    tylko on jeden wie jak powinno sie kierowac ruchem. Dojezdzaja do
    swiatel (pamietamy - zielona fala) i... zagadka: na jakie swiatlo
    zdazyli?;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa