    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Fri, 6 Mar 2009 10:21:40 +0000 (UTC)
    <49ac3730$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <49ace6ab$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <49aecd73$1@news.home.net.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <15pi8g13adpkw$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <tx4hq85sott3$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <goqo79$oeb$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Dnia 06.03.2009 BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał/a:

    > NIE, telefon był w zestawie z AM, cena była jedna bo wtedy nie istniała
    > możliwość zakupu 'gołego' telefonu. A 1000zł to chyba kosztował dla ciecia
    > który wysyła 50smsów dziennie, a abonament ma za 20zł. Dla normalnych ludzi
    > korzystający z telefonów był nawet za 499zł, a znam takich co go mieli za
    > 1zł.

    Telefon w promocji == na raty, przecież to też są koszty.
    No i jak ktoś wygaduje >100zł/mc to chyba na dedykowany porządny sprzęt też
    go stac.

    > LOL, szczególnie jak parkujesz gdzieś w obcym mieście i w 30 min ktoś ci
    > opierdoli auto jak kumplowi na parkingu pod Chorzowskim ZOO. /płatnym
    > parkingu/

    Są to przypadki równie powszechne co skrojenie słuchawki z ręki przez 2
    dresów w środku miasta. Wybacz. CB czy caraudio też zabierasz? Dużą masz
    walizkę na noszenie tego? Jak mają skroić auto to zrobią to czy navi
    tam będzie, czy nie, bo w aucie jest wiele sprzętu, nieraz cenniejszego niż
    navi.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***