  • Data: 2009-02-28 21:00:44
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu wyróżniasz umiejętność ścagania plików?

    Bo głównie do tego potrzebuję internetu.
    Wyobraź sobie, że jadę na awarię lub uruchomienie instalacji kilakdziesiąt
    czy nawet set kilometrów i okazuje się, że akurat nie mam przy sobie
    potrzebnej mi dokumentacji.
    Wtedy z pomocą idzie mi telefon z internetem i możliwością wyświetlania tych
    dokumentów. Zazwyczaj są to formaty pdf, doc, xml, jpg lub gif

    > iphone też to potrafi.

    Co potrafi ? Ściągnąć pliki z internetu i zapisać je w pamięci flash ?
    Chyba, że coś się zmieniło, ale z tego co mi wiadomo pozwala tylko na
    zapisywanie zdjęć.

    > Co do javy i flasha, to ads-playery są mało potrzebne w sensie nie
    > zawierają użytecznej treści, więc szkoda na nie bajtów, szczególnie
    > gdy w zasięgu nie ma 3g.

    Java i flash często są obecnie używane do budowy stron internetowych.
    Bywa tak, że jak przeglądarka nie obsługuje tych formatów to nie możesz
    nawigować na tej stronie, a nie mówiąc już także o ściąganiu plików.
    Wolę jednak mieć możliwość ich obsługi.