  • Data: 2009-02-27 00:06:13
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26.02.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:

    > (...)
    > dla 90% TEJ GRUPY wadą nie jest brak w iPhonie zapalniczki, kuchenki
    > mikrofalowej, golarki.....

    :D

    > Dla 90% TEJ GRUPY wadą jest brak w telefonie, tego co ma 99.99% innych
    > telefonów - czyli coś pokroju MMS, filmiki, wymianna bateria, nawet
    > głupi rysik i rozpoznawanie pisma.

    Tego właśnie nie rozumiem, bo akurat to w większości jest w dodatkowym
    darmowym sofcie, dostępne na parę tapnięć nawet bez podpinania do
    komputera. A niewymienna bateria w świecie pda to bardzo powszechny
    standard, to jedynie na grupie telefonów może to dziwić, bo większość
    pda jakie miałem miała niewymienne acu: Ipaq, Workpad, Tungsteny, Fossil
    chyba tylko HP Jornada miała wyjmowaną.

    > Wada jest, w hadwarze który ma moduł Bluetooth, brak jakiejkolwiek z
    > softwarowych usług.

    To fakt, potwierdziłem. Już pal licho bimowanie bo to przy ciut innej
    filozofii nie stanowi problemu, ale brak stereo to niewypał.

    > Wadą jest zastosowanie modułu GPS, i jednocześnie brak mozliwości
    > nawigowania, a w szczególności zainstalowania "mojej ulubionej nawigacji"

    Cóż apple nie ma softu do nawigacji, coś tam google skleciło na szybko,
    ale model z gps jest na rynku pół roku i coś się zaczyna w tym temacie dziać,
    więc sądzę że to kwiestia czasu. Ale ok, jest to na pewno wada.
    Nie napisałem tego, bo ja nigdy pda nie używałem jako nawi, jak zachciałem
    nawi to kupiłem takie samochodowe z igo.

    > Jeszcze raz. To nic złego ze iPhone czegoś niema, albo działa inaczej
    > niż telefon z symbianem albo WM. ZŁE jest to, ze urządzenie za
    > "wszystkie pieniądze+VAT" niema kilku podstawowych funkcjonalności
    > (nieważne jak małych, ważne jak powszechnych) i JEDNOCZEŚNIE wychwala
    > sie je jako najlepsze, przełomowe, odkrywcze i jako obiekt porządania i
    > cokolwiek tam w reklamie wymyślono.

    Bo jest w tym część prawdy. To jakby wydać najnowsze A8 i dać mu szyby
    na korbki i 4-ro cylindrówkę pod machę :) Taki właśnie jest iphone ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***