  • Data: 2009-02-27 09:28:41
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > iphona lada chwile moze miec po BT klawiature. Apropo czy w Touch pro
    > pijany robil te klawiature bo po rozusnieciu i postawieniu na stole
    > telefon sie PRZEWRACA co za debil to projektowal ?

    Haloooo, pytanie było proste czy iphone tak potrafi?
    Klawiatura na BT? Buehehehe, coś jak rysik na sznurku w omni? Weź sie nie
    kompromituj, jak sobie wyobrażasz uzywanie tego? Iphona sobie powiesisz na
    szyi albo złapiesz kolanami po to żeby pisać na klawiaturze bezprzewodowej?
    LOL^2
    To jakaś ukryta kamera, czy co?

    > Wiesz HTC z klawiatura to ciezko porownac z Iphonem takich Touch Pro to
    > 168gram 18mm grubosci to jakies 50% wiecej niz iphone zarowno w wadze jak
    > i grubosci. O TytN II przez litosc nie wspomne prawie 200gramowa cegła.

    Nie przeszkadza mi waga bo do rozmów używam słuchawki, jako nawi wisi w
    uchwycie. W czym problem?