  • Data: 2009-02-27 06:19:46
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Bo on nie ma być tylko i wyłącznie ładny.
    > On ma być funkcjonalny. Ja budząc się codziennie rano, "rzucam" okiem na
    > ekran i od razu wiem co mam dzisiaj do wykonania, z kim mam się spotkać
    > i do kogo zadzwonić.

    Przykro mi ze tak strasznie zaczynasz dzien :)

    > A potrafisz jeździć na rowerze bez trzymania kierownicy ?
    > Ja potrafię, tylko po co mam się mędczyć ? :)

    No wlasnie ma prawie funkcje telefonu.

    > Rysik to naprawdę fajna rzecz i ułatwia i przyspiesza zapisywanie
    > wszelkich notatek.

    Owszem tylko jest upierdliwe w codziennym korzystaniu

    > Przy jego pomocy na wirtualnej klawiaturze w WM piszę prawie tak samo
    > szybko jak na normalnej klawiaturze PC.

    Oczywiscie rysuik jest bardziej naturalny od palcow ?

    > Złe porównanie.

    Dobrze moze lepsze bedzie ... to taki Kit-car jak zlozysz to moze nawet
    dziala i jest fun ale i tak 90% gospodyn z gdanska zlozy sobie jaka
    efemeryde i bedzie sie z nia meczyc nie przyznajac iz ten wypasiony
    kit-car jest zwyklym bublem :)

    A mozna kupic Mercedsa z salonu i jezdzic :)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/