  • Data: 2009-02-27 09:37:00
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Szadzik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > No doskonale rozumiem Twoją potrzebę edycji wieloskoroszytowego arkusza
    > excela z F01 na 2.8" :) Do filmów mam 'trochę' więcej cali, a co do
    > muzyki to się nie zgodzę.

    Mam rozumieć, że ważniejszą potrzebą dla mnie ma być muzyka niż
    rzeczywiste potrzeby, mimo, że do musyki mam grajka, z lepszą jakością
    muzyki? Przecież nie będę nosił ze sobą laptopa ważącego 7kg po to, żeby
    zajrzeć do głupiego dokumentu worda, czy excela. Oczywiste jest, że nie
    będę na PDA tworzył wielkich plików anich ich edytował specjalnie.
    Chodzi o możliwość podglądu + podstwowej edycji, czego Ty jak widać nie
    potrafisz zrozumieć.