  • Data: 2009-02-27 09:11:34
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BaX pisze:

    > Tak samo mi potrzebne jak i mms-y.

    No czyli widac bardzo .... bo brak MMS wedlug WueMistow to najwieksza
    wada iphona i go dyskwalifikuje,

    > Opera jest całiem fajna

    Co kto lubi fajna to ona moze jest w Touch HD a nie na 2,8 calowym ogryzku.

    > Ma za to klawiature, której iphone nie ma, no i nie potrzeba rysika aby
    > pisać. Można za to pisać na 'dwie ręce', iphone tak potrafi? ;)

    iphona lada chwile moze miec po BT klawiature. Apropo czy w Touch pro
    pijany robil te klawiature bo po rozusnieciu i postawieniu na stole
    telefon sie PRZEWRACA co za debil to projektowal ?

    Wiesz HTC z klawiatura to ciezko porownac z Iphonem takich Touch Pro
    to 168gram 18mm grubosci to jakies 50% wiecej niz iphone zarowno w wadze
    jak i grubosci. O TytN II przez litosc nie wspomne prawie 200gramowa cegła.

    > No to jak HTC ma "prawie" to iphon nie ma wcale. Mnie nawigacja z kaisera
    > wystarcza bez problemu, a mam porównanie do urządzeń dedykowanych bo takowe
    > mamy w firmie jak i do navi 16:9 w aucie gdzie ekran to chyba jakies 7' ?

    Dlatego napisalem ze tam jest PRAWIE a juz na TyTN II to masakra :)
    240x320 na 2,8 cala.

    > Bo to nie telefon tylko palmtop z funkcją telefonu.

    No i Iphone to telefon z funkcja palmtopa i to wlasnie chodzi.

    Zreszta w takim TK telefon dla emeryta o duzych cyfrach i duzych polach
    do wybierania polecono .....iPhona :)

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/