    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Thu, 26 Feb 2009 22:48:16 +0100

    > Czy juz potrafisz ulozyc qplikacje wedlug wlasnej kolejnosci w menu start
    > a moze zrobic skrot na pulpicie, o nie mozna ?

    Można tyle, ze trzeba wiedzieć jak się to robi.
    Dla osoby, która zna dobrze system Windows jest to przysłowiowa "bułka z
    masłem".
    Struktura katalogów Windows, Menu Start i Programy jest taka sama jak w Win
    98 :)
    Jeżeli chodzi zaś o pulpit to uważam za zboczenie trzymanie wszystkiego na
    pulpicie.
    Często czyszcząc komputery PC klientom, usuwam z pulpitu kilka GB programów
    instalacyjnych oraz przeróżnych dokumentów.
    Budzi to największe zdiwienie ich właścicieli, kiedy okropnie zamulony
    system zaczyna dizałać jak wyścigóweczka po takim zabiegu :)))
    Stąd ja osobiście ograniczam się do kilku niezbędnych rzeczy, które trzymam
    na pulpicie, a reszta siedzi tam, gdzie jest do tego odpowiednie miejsce
    tzn. w Menu Start i Programy.
    Podobnie też robię z WM.
    To czego używam najczęściej trzymam w stałym miejscu menu Start, a resztę
    ładnie pokatalogowane w menu Programy tworząc katalogi tematyczne np. Biuro,
    Muzyka, Grafika, Internet, Narzędzia itd.
    Dzięki temu dotarcie do każdego programu jest bardzo szybkie i wygodne.
    Ponadto sam WM udostępnia mi w menu Start część menu, gdzie znajdują się
    ostatnio uzywane programy.