  • Data: 2009-02-26 21:13:02
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ekran Today to moze sie podobal 7 lat temu teraz to zgroza ze az trzeba go
    > zakryc jakas imitacja.

    Bo on nie ma być tylko i wyłącznie ładny.
    On ma być funkcjonalny. Ja budząc się codziennie rano, "rzucam" okiem na
    ekran i od razu wiem co mam dzisiaj do wykonania, z kim mam się spotkać i do
    kogo zadzwonić.

    > A potrafisz dodac kontakt bez rysika i nakladek ? ALbo zmienic ustawienia.
    > ?

    A potrafisz jeździć na rowerze bez trzymania kierownicy ?
    Ja potrafię, tylko po co mam się mędczyć ? :)
    Rysik to naprawdę fajna rzecz i ułatwia i przyspiesza zapisywanie wszelkich
    notatek.
    Przy jego pomocy na wirtualnej klawiaturze w WM piszę prawie tak samo szybko
    jak na normalnej klawiaturze PC.
    Co zaś się tyczy dodawania kontaktówe to się da, ale trzeba ustawić większa
    klawiaturę oczywiście bez użycia nakładek.

    > Kidy WM to dokladnie taki maluch z PRL :) dlubiesz dlubiesz a jak
    > wydlubiesz to sie powiesi i musisz zrobic hard reset

    Złe porównanie.