    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Wed, 25 Feb 2009 16:39:35 +0000 (UTC)

    Dnia 25.02.2009 frank drebin <b...@w...pl> napisał/a:

    > co z tego że na raz? ile czasu w plecy?
    > Komp musi być podpięty do sieci

    Jak masz z tym problem, to aktuwują Ci w salonie, starszym osobom
    wkładają sim i kopiują kontakty itp.

    > Ściągnąć z sieci itunes
    jw.
    > Zainstalować (a więc zaakceptować umowę licencyjną) itunes
    cesji domu nie wymagają
    > Podłączyć telefon do komputera
    po raz pierwszy i jedyny
    > Aktywować telefon w centrali Apple
    uf.

    > znowu jakieś płacenie i dodatkowy soft?

    Na WM czy symbiana to soft jest za darmo? Po za tym to mało komu
    potrzebne jak mam iphone po wifi dostępne, choćby leżał 200km od
    mojego kompa - po co mi funkcja usb-dongla?
    Gdy mogę np mojej kobiecie wgrać mp3 na jej iphone będąc u siebie
    we firmie, a ona jest w domu :) (to tak przy okazji w sprawie bt)
    Oczywiście część leci inetem, ale to nie problem przy vpnach.

    > no sorry, to mój samsung l760 za 1 złoty w playu (2 lata temu +niska taryfa)
    > odczytuje doc i txt.(i to przy gównianym wyświetlaczu 176x220)

    Pewnie, ale ja nie widze potrzeby czytania doc czy txt (to umie) ale
    ebookreader byc musi z zakładkami itp i jest.

    > I to bez dodatkowego softu, nie mówiąc o multimediach (2 odtwarzacze
    > muzyki), wyciąganej karcie sd

    Widzę że instalacja dodatkowego softu to dla Ciebie jakiś problem,
    w smartphone jeśli kiedyś będziesz miał to standard, a tona zamienników
    to norma. Gdyby ten soft był jeszcze po 20-30zł ale to w większości
    free kilka $0.99, a droższe to na palcach albo jakieś aplikacje spore.

    > czyli znowu kolejny soft?

    jw.

    > A ja do swojego l760 (1zł) wsadziłem sima i kartę sd z muzyką i fotkami i
    > ruszył.

    Ok mój iphone też 1zł "kosztował" i?

    > I nie mówiąc o tym, że przy padzie baterii to kupię ją w większości sklepów
    > (nie mówiąc o podróbkach).

    Jeszcze nigdy nie wymieniałem accu w telefonie ani pda. Ale ok, nie kupuj.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***