  • Data: 2009-02-25 15:41:54
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Aktywacja - trudno, ale to sprawa na raz, równie dobrze można narzekać
    (...)
    > 8. filmy to minuta pobierania darmowej aplikacji (jednej z kilku)

    Sergiusz... JA przed Tobą chyle czoła. JEsteś jedynym o którym slyszałęm
    , jedyną osobą, k?óra naprawde wykorzystuje urządzenie w maksymalny
    mozliwy sposób. Sęk w tym, ze tak ma 1% klienteli apple i 90% klienteli
    HTC. JEsteś jedną osobą która wie co mozna osiagnąć, a to czego niemożna
    - olewa. Reszta ( zwróć uwage) zachowuje sie jak dzieci w piaskownicy:
    co z tego ze masz własny rower, jak mój wujek ma mercedesa...

    Jeszcze raz ukłony
    ToMasz