  • Data: 2009-02-25 23:20:32
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Szadzik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > ??? bo?

    PDA: Personal Digital Assistant

    gdzie zadania i notatki? A gdzie notatki głosowe? A gdzie konkretna
    synchronizacją?

    Bo programy są na niego TYLKO przez appstore, czy tam jakąś inną
    gównianą stronkę.
    Bo jest tych aplikacji jakieś 1% tego co dostępne na inne systemy
    operacyjne.
    Bo mało porządnego oprogramowania od producentów softu, którzy potrafią
    je pisać, a nie tylko hackierów.
    Bo jest zablokowany nakażdy możliwy sposób.
    Bo nie można go kupić w sklepie, tylko z aktywacją.
    Bo nie ma pakietu office.

    Szadzik