  • Data: 2009-02-26 06:34:34
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    frank drebin pisze:

    > co z tego że na raz? ile czasu w plecy?
    > Komp musi być podpięty do sieci

    O ile wiem aktywuje sie TERAZ iphona w salonie jak kupil importa z USA
    to nie jest nasz problem

    > Ściągnąć z sieci itunes
    > Zainstalować (a więc zaakceptować umowę licencyjną) itunes
    > Podłączyć telefon do komputera
    > Aktywować telefon w centrali Apple

    Telefony sa teraz aktywowane w salonie

    > znowu jakieś płacenie i dodatkowy soft?

    Na WM sa same darmowe aplikacje ? Ale kumasz ze w Appstore tez sa darmowe

    > no sorry, to mój samsung l760 za 1 złoty w playu (2 lata temu +niska
    > taryfa) odczytuje doc i txt.(i to przy gównianym wyświetlaczu 176x220)
    > I to bez dodatkowego softu, nie mówiąc o multimediach (2 odtwarzacze
    > muzyki), wyciąganej karcie sd

    Alez twoj Samsung na mutacje Pixel View a wiec dodatkowy soft tylko ze
    wgrany

    > A ja do swojego l760 (1zł) wsadziłem sima i kartę sd z muzyką i fotkami
    > i ruszył.
    > I nie mówiąc o tym, że przy padzie baterii to kupię ją w większości
    > sklepów (nie mówiąc o podróbkach).

    No widzisz a do iphona nie musisz kupowac bo ta dziala dobrze

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/