    From: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Wed, 25 Feb 2009 15:33:28 +0100

    Robi nam sie pyskówka, i niepotrzebna kłótnia. Twórca wątku, podał link
    do artykułu, o którym już wszyscy zapomnieli. PRzypomnę wiec, ze w
    większej częsci tekst udowadniał ze interfejs jest ważniejszy od funkcji
    urządznia. W pewnej częsci mogę sie z tym zgodzić, i ( w pewnej częsci!)
    zgodzą sie z tym wszyscy urzytkownicy telefonów/palmtopów. Kiedyś
    projektując odtwarzacz mp3, Seve J. powiedział ze maksymalnie 3
    naciśnieca na przyciski musza spowodować odtwarzanie muzyki. Moim
    zdaniem to mądre, a dbałość o klienta godna podziwu. Spróbujmy (
    wszyscy chętni) porównać FUNKJONALNOŚĆ interfejsu iPhona, do innych
    telefonów. Proszę nie poszcie ze czegoś nie da sie zainstalować, albo
    kosztuje 3USD. Jeśli na WM/symbianie jest jakiś program-musi być darmowy.

    Wiec tak: normalnie telefon jest zablokowany.

    1. najczesciej dzwonimy. w ksiazce mamy 250 telefonów, trzeba wybrac
    "przemka" u mnie:
    odbl+P+R i w tym momenczie mam na ekranie 2przemków i 2 przychodnie.
    tap- i sie dzwoni. 4 ruchy. gdyby trzeba było wysłać smsa - potrzeba
    jeden wiecej, czyli 5.
    2. Piszemy smsa do obcej osoby. odbl+koperta. 2 ruchy
    3. ODbieramy smsa, ale to reklama, albo cos czego nie chcemy zachować.
    po otrzymaniu smsa telefon "sie" odblokowuje wyswietlając na 10 sekund
    treść. prawy soft- menu+U - usuwa. 2 ruchy
    4. spotkanie/terminarz: odbl+długo koperta. 2 duchy
    5. Tak bedzie z każdym programem który chce uruchomić, wystarczą tylko 2
    wciśnięcia, co wiecej 2 wciśniecia zawsze w tym samym miejscu
    urządzenia. dodatkowo _cały_ ekran mam do dyspozycji.
    koniec. JEdnak czy ktoś słyszał ze mój samsung ma jakiś rewolucyjny
    interfejs? Nie wydaj mi sie...

    odpowiedz na pytanie z tematu:
    Sądze ze wielu ludzi boi sie telfonu z WM bo on wymaga pewnej wiedzy,
    zdecydowania ( samodzielnego) co jest dlamnie dobre a co nie. Aktywności
    w działaniu z urządzeniem. To odstrasza ludzi. Nawet ci którzy mają
    telefon 10 lat, mając obcego htc w ręce zapominają ze aby ponowic
    ostatnio wybrany numer trzeba 2 razy nacisnąc zieloną
    słuchawke(przypadek z mojego życia)
    iPhone łamie ten fakt, obala go, ukazujac prostote. W reklamie jest
    dziecko które rozpoznaje tate na zdjęciu i zmienia obrazki. Moje dziecko
    w tym wieku "grało"(trzeba było naciskac klawisze 1-9, zmieniajac
    obraki) na SL45 w "Tom turtle" ale nikt nie twierdził ze to za sprawą
    intuicyjnego menu! Odbiorcami do których jest kierowany iPhone są
    włąsnie osoby (w wiekszości) które są zwyczajnie za głupie(przepraszam
    wyjątki) lub za leniwe, zeby poradzic sobie z WM. Mają gotowy,
    zajebiście wyglądający interfejs, okrajający funkcjonalność urządzenia
    JEdnoczesnie nie potrzebna jest im nawigacja w telefonie, programy w
    javie WM, mmsy..... Wiec po co im iPhone?

    ToMasz