  • Data: 2009-03-10 07:41:46
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale NIE MA nowego 50mm ze stabilizacją, NIE MA nowego 35mm ze
    stabilizacją,
    > NIE MA 85mm ze stabilizacją... A pomyśl sobie jak silny byłby to argument
    > dla kogoś kto wybiera między 50D i D90/D300...

    Dla mnie to żaden argument. Przy 50mm i jasnym szkle nie potrzebuję
    stabilizacji.
    Natomiast argumentem dla mnie jest stabilizacja w szkle przy 300mm. A nie w
    korpusie, bo taka jest znacznie gorsza. Dlaczego? Bo nie mam stabilizowanego
    obrazu w wizjerze, co ma wpływ przede wszystkim na precyzyjne ustawienie
    ostrości.
    Ale to do czasu. Domyślam się, że gdy znikną optyczne wizjery, stabilizacja
    w korpusie może okazać się lepszym rozwiązaniem. Natomiast wielką zagadką
    jest dla mnie Panasonic G1, któremu idealnie by pasowała stabilizacja w
    korpusie. Jak widać mieli już wcześniej system stabilizacji optycznej, więc
    woleli skorzystać z gotowego rozwiązania. A szkoda...