  • Data: 2011-10-03 12:54:32
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: Lew2 <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 25, 7:56 pm, karbar <k...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > wczoraj 3 razy i dziś jeden raz zostałem obtrąbiony przez kierowców
    > ciężarówek. Sprawa ma się tak: jadę z przyczepką towarową, staram się
    > utrzymywać prędkość 80km/h (w praktyce poruszam się w przedziale
    > 70-90km/h, ograniczenie do 90km/h). Droga jest taka, która nie pozwala
    > mi na zjechanie, zrobienie miejsca. W pewnym momencie tiry zaczynają
    > mnie wyprzedzać, ja odpuszczam gaz, żeby im ułatwić manewr, a tu jeden,
    > drugi, trzeci pozdrawia mnie przeciągłym trąbnięciem, a ostatni "straszy
> [...]

    Znajomy rodowity Niemiec z Hesji parę lat temu pierwszy raz przyjechał
    do Polski przekraczając granicę w Jędrzychowicach. Wówczas zaraz za
    granicą zaczynała się jednojezdniowa droga nr 4 (E40). Jechał osobowym
    Subaru ok. 100 km/h (ograniczenie 90 km/h na takiej drodze) i przeżył
    pierwszy szok w Polsce jak go zaraz za granicą wyprzedził potężny TIR.
    Od tamtego czasu odwiedził wiele razy Polskę i zaczyna kumać jak się u
    nas jeździ.
    A Ty jak chcesz sobie jeździć przepisowo to jedź do Niemiec albo USA
    (ja osobiście jeździłem w tych dwóch krajach i tam jest jazda nudna
    jak nie wiem). U nas w Polsce to się dopiero jeździ! Adrenalina non-
    stop i musisz się to tej dynamiki dostosować, bo inaczej wypadasz z
    gry.