  • Data: 2011-10-05 18:32:07
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: karbar <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.10.2011 22:47, jack wrote:
    > Jak myslisz taki kierowca zapewne bedzie cie błogosławił ,nastepnym razem
    > pozdrowi,usmiechnie sie?????
    > Najgorsza jazda osobówek to własnie te 70-88km/h,bo jak jedziesz te 50 to o
    > wiele łatwiej jest wyprzedzić.
    > Proste??
    > pozdro.jack[były kierowca "Tira" czyli zestawu samochodów]

    Czołem,
    pisałem, że jak się zabierali za wyprzedzanie, odpuszczałem gaz, żeby
    ułatwić manewr. Ale co, proponujesz, żebym na pierwszym lepszym prostym
    kawałku drogi zwolnić do 50km/h, żeby ułatwić wyprzedzanie (gdy na danym
    odcinku nie ma możliwości zjechania na pobocze)? Czy nie będzie mój
    "gest" odebrany jako celowe blokowanie i skończy się dla mnie ostrym
    hamowaniem, gdy kierowca ciężarówki zacznie nieco zbyt wcześnie wracać
    na prawy pas?

    Najlepiej to będzie przed kolejnym takim wypadem zaopatrzyć się w CB,
    może zgarnę zjebkę, a może uda się jakoś "dograć" na drodze.

    pozdrawiam
    karbar