  • Data: 2011-10-03 22:47:35
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: "jack" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy to takie trudne policzyć???
    9h jazdy 90km/h=900km[oczywiscie srednia jest ponizej no max 700km.za 9h jazdy
    a 9h jazdy 70km/h=700km.
    Teraz wyobraz sobie wracasz po 4 tyg.włóczegi po europie brudny nie umyty,jest
    piątek wieczór masz powiedzmy jeszcze 200km i juz czeka na ciebie piekna
    zona[lub kochanka jak kto woli]
    Wiec juz za 2,5godz.oddasz sie przyjemności prokreacji!!!
    A tu wyjezdza dziadziuś porządny obywatel,sumeinny kierowca i jedzie przepisowe
    70,jak jest ograniczenie to 50 a nawet 30km/h.
    Jak chesz go wyprzedzić[musisz mieć na to przynajmniej z 2km prostej drogi bez
    jadących z przeciwka].
    To dziadek chcąć cie nauczyć przepisowej jazdy dodaje lekko gazu[tak do 90km/h
    wystarczy]
    Wiec wleczesz sie za nim tracisz godzinkę a ze jest to juz twoja 10h jazdy on o
    tym nie wie.
    Musisz sie zatrzymać na najblizszym parkingu tak powiedzmy 50km od domu[moze
    100km]spedzasz 43h[przerwa wekendowa]na pachnący moczem parkingu dwa piekne dni
    by w poniedziałek zawrócić znów na trase po europie.
    Jak myslisz taki kierowca zapewne bedzie cie błogosławił ,nastepnym razem
    pozdrowi,usmiechnie sie?????
    Najgorsza jazda osobówek to własnie te 70-88km/h,bo jak jedziesz te 50 to o
    wiele łatwiej jest wyprzedzić.
    Proste??
    pozdro.jack[były kierowca "Tira" czyli zestawu samochodów]