  • Data: 2011-10-05 05:23:39
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-04, n...@o...pl <n...@o...pl> wrote:
    > Jechałem w sobotę w nocy z dziewczyną jako pasażer jej autkiem. Podróżujemy
    > sobie spokojnie, teren niezabudowany, 100 na liczniku.
    > Niestety dla kierowców ciągników siodłowych z naczepami to za mało. Najpierw

    Niech ci mechanik wyreguluje prędkościomierz - osbówkowe przekłamują w
    górę dość sporo.

    Tiry mają odcięcie na max ok. 85-90km/h. Jak się wleczesz mniej to nie dziw
    się, że trąbią jak im robotę psujesz.

    W Polsce nieraz zawalidroge trzeba niestety wyprzedzic na jakiejs
    podwójnej bo np. akurat tylko tam widać dość daleko do przodu i mozna to
    zrobic bezpiecznie.

    --
    WildS