eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzego będzie brakowało po przejściu z Canona S2IS na Sony Alpha 290? › Re: Czego będzie brakowało po przejściu z Canona S2IS na Sony Alpha 290?
  • Data: 2011-01-03 22:21:11
    Temat: Re: Czego będzie brakowało po przejściu z Canona S2IS na Sony Alpha 290?
    Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-03 21:16, Vituniu pisze:

    > Mysle jednak, ze powinienes zaczac od napisania
    > czego tak na prawde oczekujesz. Im dokladniej - tym
    > latwiej bedzie cos doradzic.

    Różne próby z moim S2IS wyczyniałem. Czasami potrafi zrobić ładne
    zdjęcia ale czasami widząc zdjęcia z lustrzanek zazdroszczę ostrości,
    ładnie uchwyconej małej głębi ostrości - o to w S2 jest ciężko.
    Fajnie by było mieć też nieco większy wyświetlacz (S2 ma 1,8").
    Dobrze by było też mieć nie gorszą jasność obiektywu (f/2.7 - f/3.5 w S2).
    Czytając opinie o nowszych hybrydach typu Canon SX20, SX30, itp. wydaje
    mi się jednak, że na lepszą jakość zdjęć nie mam co liczyć - pomyślałem
    więc o lustrzance w kwocie ok. 1600-2000zł - niemniej z nastawieniem, że
    mam góra 2 obiektywy (w tym jeden dający zbliżenie podobne do 12x w moim
    S2) i więcej nie inwestuję :)
    Czy to realne?